Har du læst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du læst: Hvor lagde jeg babyen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.100 visninger
15 svar
1 synes godt om
23. februar 2013

Nadia&Daniel

Se spørgsmålet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

Lise

Ja. Hvorfor?

Anmeld

23. februar 2013

Nea85

Ja, og den er rigtig, rigtig god

Anmeld

23. februar 2013

B&J

den lyder spænde hvad handler den om???

Anmeld

23. februar 2013

Nadia&Daniel

Lise skriver:

Ja. Hvorfor?

Bare en nysgerrig-tråd fra min side af

Anmeld

23. februar 2013

Nadia&Daniel

B&J skriver:

den lyder spænde hvad handler den om???

Handler om:

Forlagets beskrivelse Hvor lagde jeg babyen? er en barselsdagbog helt, helt tæt på. Det er ucensureret moderskab for fuld skrue skrevet af chefredaktøren på dansk Cosmopolitan, Julia Lahme.
Og en ærlig og meget personlig beretning om at være kvinde, kæreste og nybagt mor fra en virkelig kvinde i dagens Danmark. Den stritter af liv og lykke og angst og er en fantastisk gave til alle os kvinder, der ikke fatter, hvordan alle andre tilsyneladende får alt til at hænge sammen. For hemmeligheden er: At det gør de (måske) heller ikke.
Hvor lagde jeg babyen? blev med sine ærlige og personlige fortællinger en bestseller.
Indholdsbeskrivelse Humoristisk og åbenhjertig dagbogsberetning om den første tid som nybagt mor

Anmeld

23. februar 2013

Lise

Nadia&Daniel skriver:

Bare en nysgerrig-tråd fra min side af

Ok. Har du selv læst den, eller tænker du på det?

Anmeld

23. februar 2013

Nadia&Daniel

23. februar 2013

Nadia&Daniel

Lise skriver:

Ok. Har du selv læst den, eller tænker du på det?

Ja, var VILD med den

Anmeld

23. februar 2013

B&J

Nadia&Daniel skriver:

Handler om:

Forlagets beskrivelse Hvor lagde jeg babyen? er en barselsdagbog helt, helt tæt på. Det er ucensureret moderskab for fuld skrue skrevet af chefredaktøren på dansk Cosmopolitan, Julia Lahme.
Og en ærlig og meget personlig beretning om at være kvinde, kæreste og nybagt mor fra en virkelig kvinde i dagens Danmark. Den stritter af liv og lykke og angst og er en fantastisk gave til alle os kvinder, der ikke fatter, hvordan alle andre tilsyneladende får alt til at hænge sammen. For hemmeligheden er: At det gør de (måske) heller ikke.
Hvor lagde jeg babyen? blev med sine ærlige og personlige fortællinger en bestseller.
Indholdsbeskrivelse Humoristisk og åbenhjertig dagbogsberetning om den første tid som nybagt mor

den lyder spænde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.