Hvornår ved jeg hun ikke vil sutten ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
7 svar
2 synes godt om
23. februar 2013

LBK

min datter er i morgen en uge gammel.

vi har lige siden dag et præsenteret hende for sut. Men hun vil ikke have den. Hun spytter den bare ud. 

(den store pige tog imod sin sut fra da et så der skulle vi på ingen måder være tålmodige ) 

hvornår og hvordan kan jeg vide at hun ikke gider sutten eller DEN SLAGS sut.???

Vi har endnu ikke prøvet at skifte den ud. Nævner sige at hun er flaskebarn. Ved ikke om det har nogen betydning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

Benjamins'mor

Tror jeg ville skifte sutten ud.

Anmeld

23. februar 2013

Storgaard & Lillegaard

LBK skriver:

min datter er i morgen en uge gammel.

vi har lige siden dag et præsenteret hende for sut. Men hun vil ikke have den. Hun spytter den bare ud. 

(den store pige tog imod sin sut fra da et så der skulle vi på ingen måder være tålmodige ) 

hvornår og hvordan kan jeg vide at hun ikke gider sutten eller DEN SLAGS sut.???

Vi har endnu ikke prøvet at skifte den ud. Nævner sige at hun er flaskebarn. Ved ikke om det har nogen betydning...

Jeg forsøgte med sut i 4 - 5 måneder.
Prøv at skifte dem ud og giv det lidt tid endnu

Anmeld

23. februar 2013

sandramor

Altså min datter bruger heller ikke sut og har aldrig gjort det.... Jooh nogle enkelte gange tog hun den når hun skulle sove men det kan næsten tælles på 1 hånd....
Jeg prøvede også at skifte sutter og tror jeg har prøvet alle der findes men nix bix... Hun vil bare ikke ha den... Hun spyttede den også bare ud.... Så da hun var omkring 4 mdr sagde jeg til mig selv at der var nytteløs at fortsætte.... Hun vil bare ikke ha sut...

Mit råd til jer er også at prøve at skifte sut.... Måske en anden type istedet for.... Men gør det ikke til nogen kamp.... Hvis hun ikke vil ha den så fred være med det :-)

Jeg har selvfølgelig nogengange sys det var rigtig træls og hårdt hun ikke bruger sut for hun ku være svær at trøste men igen.... Nogen babyer bruger dem bare ikke :-)

Anmeld

23. februar 2013

Mother-love

Det er slet ikke sikkert hun vil sutten. Vi prøvede faktisk alle slags sutter på markedet og ingen tiltalte isabella. Hun blev flaskebarn da hun var ca 3 uger og gad stadig ikke sutten efter to mdr. Og hun bruger stadig ikke sut ( hun er 21 mdr) vi har faktisk altid haft en sut til hende indtil hun var omkring et år. Men hun gider den ikke. Den var sjov nok at tygge i en gang imellem. Men hun har hendes 4 nusseklude istedet som hun slet ikke kan undvære hehe.
I kan prøve en anden sut. Men det kan være at sutten slet ikke tiltaler. Sutten kan være en god trøster men tilgengæld er det dejligt at vi ikke skal vænne hende af med den igen

Anmeld

23. februar 2013

Koen.

Jeg opgav da Liam var 5 mdr, vi havde prøvet alle slags sutter der findes nærmest (vi havde 16 forskellige slags da jeg talte dem) og ja han er nu 9 mdr og bruger stadig ikke sut vores store pige tog os sut fra dag et af

Anmeld

23. februar 2013

Kløver

Prøv at købe forskelliga slags og størrelser så kan dp hjælpe med st finde den rigtige, nogle børn vil så slet ikke tage sut, Daniel på 2 år kan ikke undvære sin, mens lillesøster på 10 mdr aldrig har villet sutten, har været yderst begrænset i starten

Anmeld

23. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her gider alberte heller ik sutten, andet end til at lege med. Tror også at vi har prøvet alle de forskellige sutter vi har fundet, og det har ik gjort nogen forskel! 

Hun er nu 7 1/2 mdr, og vi har for længst givet op. Tænker det er fint, for så slipper vi da for at hun ska vendes fra den igen senervh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.