Lidt styling hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

Enirt

StineW79 skriver:

Jeg syntes det er en mega fed kjole! Hvor er den fra?? 

Du ku evt tage nogle farvede strømpebukser på ( måske mørke gule ) Nogle støvletter på i en fed farve ( hedder de ik støvletter dem der går lige over anklen, med kilehæl??) En "stor" halskæde, tjunky armbånd og højt hår.

Syntes tresser stilen lyder fed vh Stine

Tak den er fra H&M

Ja det med de farved stømper tænkte jeg også på og har nogle støvletter i sort som jeg kunne tage på synes bare halskæde passer til fordi sløjfen er der og er ikke så god til armbånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Enirt skriver:

Ups...selvfølgelig skal der billede til også

Det ville være nemmere hvis man kunne se et helhedsbillede - men jeg ville gøre det, at finde et bredt bælte til under busten / over taljen. Et par sorte gamacher/stømpebukser og nogle sorte stiletter. Og guld - elsker guldsmykker, det står også godt til blå

Mht håret, ville jeg lave noget hænge noget med krøl .. Evt sætte noget af 'pandehåret' op, for at give det lidt spil

Og nej, synes ikke kjolen er for fin

Anmeld

24. februar 2013

Enirt

Olivia's Moar skriver:

Det ville være nemmere hvis man kunne se et helhedsbillede - men jeg ville gøre det, at finde et bredt bælte til under busten / over taljen. Et par sorte gamacher/stømpebukser og nogle sorte stiletter. Og guld - elsker guldsmykker, det står også godt til blå

Mht håret, ville jeg lave noget hænge noget med krøl .. Evt sætte noget af 'pandehåret' op, for at give det lidt spil

Og nej, synes ikke kjolen er for fin

Jamen det er et helheds billede, eller det er godt nok skåret ved anklerne, men ellers.

Der var også en anden der sagde det med et bredt bælte men bliver det ikke for meget så tæt på sløjfen?

Havde også selv overvejet guld smykker

Anmeld

24. februar 2013

FogL

Enirt skriver:

Hej piger

Jeg skal til noget hygge kom sammen/fest med min gamle klasse og det er første gang jeg skal "i byen" siden jeg fødte.

Jeg havde tænkt at tage denne kjole på, men kan ikke finde ud af om det

1. Er det for fint

2. Hvad jeg skal have på til (strømpebukser, smykker osv.)

3. Hvordan jeg skal sætte håret

Den er da sød! Synes ikke den ser for fin ud! Tag nogle enkle smykker på - og nylonstrømper eller leggings alt efter hvordan vejret er og hvilke sko du vil have på (nogle sko ser bare dumme ud med leggings, og nogle endnu dummere med nylonstrømper - prøv dig frem!)

Tror jeg ville have løst hår for at gøre det mere casual evt krølle det lidt, eller glatte det (hvad du nu lige synes er nemmest eller pænest)

Anmeld

24. februar 2013

Enirt

Freyjasmor skriver:

Den er da sød! Synes ikke den ser for fin ud! Tag nogle enkle smykker på - og nylonstrømper eller leggings alt efter hvordan vejret er og hvilke sko du vil have på (nogle sko ser bare dumme ud med leggings, og nogle endnu dummere med nylonstrømper - prøv dig frem!)

Tror jeg ville have løst hår for at gøre det mere casual evt krølle det lidt, eller glatte det (hvad du nu lige synes er nemmest eller pænest)

tak Jeg er nok ude i nogle farvet nylonstrømper, måske vinrød og det samme på neglene og så nogle lidt store men enkle guld øringe. Hvordan lyder det?

Har ikke lige fundet ud af sko endnu, og håret må jeg lige kigge på skal klippes på onsdag. Så det kunne godt være det skulle være løst, så man kan se at jeg er blevet klippet

Anmeld

24. februar 2013

FogL

Enirt skriver:

tak Jeg er nok ude i nogle farvet nylonstrømper, måske vinrød og det samme på neglene og så nogle lidt store men enkle guld øringe. Hvordan lyder det?

Har ikke lige fundet ud af sko endnu, og håret må jeg lige kigge på skal klippes på onsdag. Så det kunne godt være det skulle være løst, så man kan se at jeg er blevet klippet

Ja, når det lige er bliver klippet synes jeg heller ikke der er det store behov for at sætte det

Men det lyder fint, flotte farver sammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.