Tidligt aldringstegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. februar 2013

Anonym trådstarter

Føler behov for at være anonym denne gang. Dette er absolut ikke noget, jeg ønsker, at folk skal vide om mig...

Jeg er 39 år og har min naturlige lidt mørke hårfarve. Ingen grå hår i sigte. Føler mig ikke en dag over 30.

Nu har jeg så opdaget flere HVIDE (totalt uden farve!) hår i den nedre hårvækst. What? Er det normalt? Er det ikke meget tidligt? Jeg har selvfølgelig nappet dem ud på stedet, men jeg synes slet ikke, dette er morsomt! 

Er der nogen, som har et godt råd?

Jeg var ikke rigtig forberedt på, at det skulle ske nu. Har aldrig tænkt over at de hår måske også skifter farve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeps helt normalt, og der er nok ik så meget at gøre ved det andet end at fjerne dem!! 

Og bliver da helt misundelig over at du ellers ingen grå hår har! Her er jeg kun 33 ( i 1 1/2 uge endnu) og jeg har haft grå hår siden jeg var 18 vh stine

Anmeld

23. februar 2013

wamse

Jeg er 38 og har da haft grå hår i nogle år nu Jeg farver mit hår, for jeg gider ikke se de grå hår endnu

Anmeld

23. februar 2013

Lady Marion <3

Pyha jeg har også svært ved det   er også ret mørkhåret og har fået nogle grå hår på hovedet , men ikke andre steder endnu ..

Anmeld

23. februar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Føler behov for at være anonym denne gang. Dette er absolut ikke noget, jeg ønsker, at folk skal vide om mig...

Jeg er 39 år og har min naturlige lidt mørke hårfarve. Ingen grå hår i sigte. Føler mig ikke en dag over 30.

Nu har jeg så opdaget flere HVIDE (totalt uden farve!) hår i den nedre hårvækst. What? Er det normalt? Er det ikke meget tidligt? Jeg har selvfølgelig nappet dem ud på stedet, men jeg synes slet ikke, dette er morsomt! 

Jeg var ikke rigtig forberedt på, at det skulle ske nu. Har aldrig tænkt over at de hår måske også skifter farve.

Ja, det er helt normalt og det begynder jo så småt i din alder, selvom nogle får grå hår tidligt og andre sent. Alle dine hår på kroppen bliver grå med tiden - og nogle får hvide hår eller begge dele, dvs både grå og hvide, og helt mørkegrå ses også. Min mor havde faktisk 3 farver grå i sit hår og den helt mørke fik hun efter hun blev klippet helt korthåret, så voksede det mørke ud i "plamager".

Der er ikke så meget at gøre andet end at fjerne dem som du hidtil har gjort eller få det farvet

Jeg er forresten 31 år her i næste måne og har haft grå hårstrå det seneste år. Dog kun på toppen af hovedet.

/Fenja

Anmeld

24. februar 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

ork jeg begyndte at blive gråhåret som tyveårig. det er vel bare genetisk. nu bliver jeg 24 her i Maj og har massevis af grå hår i pandehåret. det generer mig ikke - det er en del af at blive ældre. kan jo altid farve det senere, hvis det er det. så synes absolut ikke det lyder mærkeligt eller forkert du får dem i en alder af snart 40

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.