havde helt glemt følelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
6 svar
1 synes godt om
23. februar 2013

frkanonym

jeg havde da lykkeligt glemt, hvordan det føles at have sin mens. har jo ikke haft det i præcis ni måneder, da det endelig dukkede op. men puha, hvor har jeg somme tider slemme smerter i underlivet, og kan da slet ikke have bh på eller tætsiddene trøjer, fordi mine bryster er så ømme. 

lige et lille piveindlæg fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

B&J

sender dig en kæmpe krammer ved det er super træls men desværre er det sådan det er

Anmeld

23. februar 2013

frkanonym

B&J skriver:

sender dig en kæmpe krammer ved det er super træls men desværre er det sådan det er

hehe, ja, det er desværre sådan - det kan man ikke helt komme udenom bare lidt træls, at være til fødselsdag ved min mors kæreste idag og have så ondt i brysterne, man har lyst til at kaste sin bh langt væk 

Anmeld

23. februar 2013

B&J

frkanonym skriver:

hehe, ja, det er desværre sådan - det kan man ikke helt komme udenom bare lidt træls, at være til fødselsdag ved min mors kæreste idag og have så ondt i brysterne, man har lyst til at kaste sin bh langt væk 

jaaa det kunne ha set sjovt ud hvis du gjorde det åhhh den lorte bh hihihhihihi også havde du taget den af men kan lige forstille mig hvor træls og ondt du havde det øv

Anmeld

23. februar 2013

frkanonym

B&J skriver:

jaaa det kunne ha set sjovt ud hvis du gjorde det åhhh den lorte bh hihihhihihi også havde du taget den af men kan lige forstille mig hvor træls og ondt du havde det øv

haha, ja, det kunne have været et fantastisk syn 

Anmeld

23. februar 2013

B&J

frkanonym skriver:

haha, ja, det kunne have været et fantastisk syn 

Jaaa nemlig så måtte det gerne filmes for det ville jeg vildt gerne se... især fordi jeg ved lige hvordan den følelse er, og det gør så ONDT

Anmeld

23. februar 2013

frkanonym

B&J skriver:

Jaaa nemlig så måtte det gerne filmes for det ville jeg vildt gerne se... især fordi jeg ved lige hvordan den følelse er, og det gør så ONDT

haha, ja, det skulle have været filmet .. det gør nemlig ondt, ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.