Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Er jeg den eneste der er lidt forarget over at man kæder graviditet og panodil sammen i en reklame for smertestillende?
Jeg ved godt at man gerne må tage panodil som gravid, men jeg mener da at man bør minimere indtaget af medicin når man er gravid, og synes det er en mærkelig sammenkobling..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ano14316 skriver: Hej Er jeg den eneste der er lidt forarget over at man kæder graviditet og panodil sammen i en reklame for smertestillende? Jeg ved godt at man gerne må tage panodil som gravid, men jeg mener da at man bør minimere indtaget af medicin når man er gravid, og synes det er en mærkelig sammenkobling..
Synes også det er utrolig sygt.. Men sådan er verden vel bare idag
chael skriver: Sådan ser jeg det ikke...Der det som, at manden tager det, så han kan være frisk og på, klar til scanning af deres fælles barn...
Sådan ser jeg det ikke...Der det som, at manden tager det, så han kan være frisk og på, klar til scanning af deres fælles barn...
Ja det er altså osse sådan jeg tolker den....
guuud det kan da godt være det er sådan den skal forstås...
Ja det er manden som har hovedpine
Mener også deres slogan er: "Når det virkelig betyder noget" eller noget i den stil.. Manden har hovedpine og skal jo med til scaninng og være der for sin kone/kæreste og derfor tager han lige et par panodil og er ovenpå - fordi det betyder noget for ham og kone/kæresten..
Så den tror jeg også du har misforstået, men det kan jo ske hehe..
Frejsmor skriver: Mener også deres slogan er: "Når det virkelig betyder noget" eller noget i den stil.. Manden har hovedpine og skal jo med til scaninng og være der for sin kone/kæreste og derfor tager han lige et par panodil og er ovenpå - fordi det betyder noget for ham og kone/kæresten.. Så den tror jeg også du har misforstået, men det kan jo ske hehe..
du har helt sikkert ret.. Jeg har bare set reklamen noen gange sådan med et halvt øje imens jeg sidder her..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128