kom med de gode råd:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. februar 2013

Sujan

Min datter har siden torsdag nat kastet op og haft dårlig mave.
Jeg har siden i går ikke giver hende mælk for at se om det er det der driller. Ellers får hun havregrød lavet på vand, med revet æbler på og mariekiks. Og så tilbyder jeg hende saftevand, men har hun aldrig smagt og vil hellere have vand.

Hvad kan jeg ellers give hende? Er træt af lort og bræk. Hun har været i bad 3 gange i dag, men heldigvis elsker hun det.
Hun virker ikke vildt sulten, men vil gerne tilbyde hende noget.
Ellers er hun heldigvis i godt humør.

Men når der kommer afføring er det så tyndt at det bare løber igennem bleen, så der bliver skiftet tøj, sengetøj m.m. hele tiden og sørger for at sprite meget af...

Er der ellers noget jeg kan gøre????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

B&J

det lyder som om du har helt styr på det, jeg ved ikke hvis der går for mange dage om der er noget man kan få til det så det kan stoppe lige som til os voksende

håber snart hun er rask igen

Anmeld

23. februar 2013

Sujan

B&J skriver:

det lyder som om du har helt styr på det, jeg ved ikke hvis der går for mange dage om der er noget man kan få til det så det kan stoppe lige som til os voksende

håber snart hun er rask igen

Jamen så fortsætter jeg bare og håber vi snart kommer over det.

Og så må jeg lige give lægen et kald, hvis det bliver ved

Anmeld

23. februar 2013

B&J

Sujan skriver:

Jamen så fortsætter jeg bare og håber vi snart kommer over det.

Og så må jeg lige give lægen et kald, hvis det bliver ved

jaaa nemlig for det er super hårdt sådan en omgang men håber godt nok den snart er over

Anmeld

23. februar 2013

Elgaard73

Sujan skriver:

Min datter har siden torsdag nat kastet op og haft dårlig mave.
Jeg har siden i går ikke giver hende mælk for at se om det er det der driller. Ellers får hun havregrød lavet på vand, med revet æbler på og mariekiks. Og så tilbyder jeg hende saftevand, men har hun aldrig smagt og vil hellere have vand.

Hvad kan jeg ellers give hende? Er træt af lort og bræk. Hun har været i bad 3 gange i dag, men heldigvis elsker hun det.
Hun virker ikke vildt sulten, men vil gerne tilbyde hende noget.
Ellers er hun heldigvis i godt humør.

Men når der kommer afføring er det så tyndt at det bare løber igennem bleen, så der bliver skiftet tøj, sengetøj m.m. hele tiden og sørger for at sprite meget af...

Er der ellers noget jeg kan gøre????

Hej... Her giver vi også gerne lidt saltkiks, når vores dreng har haft sådan en tur... Det er noget med at salten binder væsken i kroppen og de kan jo godt dehydrere lidt når det sådan kommer ud af begge ender... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.