RS virus og kun 3 mdr :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.407 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. februar 2013

Merii

Noah på 3 mdr blev undersøgt på børneafdeling går og lægen har kontateret at han har RS virus

det mente at vi kunne klare opgaven selv derhjemme, han er meget dårlig, trækker vejret hurtigt og dårligt.

Vi fik en forstøver med hjem og han får ventoline og saltvand igennem den, synes ikke det hjælper rigtigt øv

Er der nogen som har oplevet det og hvad gjorde i og hvor længe tog det at komme af med den virus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

Maise86

Merii skriver:

Noah på 3 mdr blev undersøgt på børneafdeling går og lægen har kontateret at han har RS virus

det mente at vi kunne klare opgaven selv derhjemme, han er meget dårlig, trækker vejret hurtigt og dårligt.

Vi fik en forstøver med hjem og han får ventoline og saltvand igennem den, synes ikke det hjælper rigtigt øv

Er der nogen som har oplevet det og hvad gjorde i og hvor længe tog det at komme af med den virus.

Vi var indlagt et par dage med vores søn da han havde rs og han var 14 md. Kan ærlig talt ikke forstå i er blevet sendt hjem med så lille et barn?

Jeg ville ringe ind og sige at hans tilstand ikke bliver bedre.

Anmeld

23. februar 2013

Maise86

Merii skriver:

Vi var indlagt et par dage med vores søn da han havde rs og han var 14 md. Kan ærlig talt ikke forstå i er blevet sendt hjem med så lille et barn?

Anmeld

23. februar 2013

Nemesis

åhh ja det er bare SÅ hårdt.

Vi fik valget mellem at blive indlagt eller være hjemme, dog kunne vi altid ringe hvis vi synes det blev værre.

Det tog 3-4 dage førend det begyndte at blive bedre..og jeg var meget tæt på at fortryde vi var taget hjem, for hold da op det var hårdt og det var ikke meget søvn jeg fik de dage.

Inden hun var helt ovre det gik der nok 14 dage.

Så er du utryg, synes jeg du skal ringe og sige det.

Anmeld

23. februar 2013

Merii

Maise86 skriver:

Vi var der til kl. 2 om natten og så sender de os hjem, synes det er noget mærkelig noget.

stakkels min baby hiver efter vejret :-(

Jamen de sagde vi har skulle ringe hvis han blev dårligere, ved så ikke hvor dårlig han mere kan blive

Anmeld

23. februar 2013

Merii

Nemesis skriver:

åhh ja det er bare SÅ hårdt.

Vi fik valget mellem at blive indlagt eller være hjemme, dog kunne vi altid ringe hvis vi synes det blev værre.

Det tog 3-4 dage førend det begyndte at blive bedre..og jeg var meget tæt på at fortryde vi var taget hjem, for hold da op det var hårdt og det var ikke meget søvn jeg fik de dage.

Inden hun var helt ovre det gik der nok 14 dage.

Så er du utryg, synes jeg du skal ringe og sige det.

ja puha.. overvejer at ringe, den lille krop har svært ved at klare det :-(

Anmeld

23. februar 2013

Maise86

Merii skriver:

ja puha.. overvejer at ringe, den lille krop har svært ved at klare det :-(

Så se at få ringet Om ikke andet kan du blive beroliget

God bedring

Anmeld

23. februar 2013

Merii

Maise86 skriver:

Så se at få ringet Om ikke andet kan du blive beroliget

God bedring

mange taaak

Anmeld

23. februar 2013

CamiRon

Merii skriver:

https://www.baby.dk/debat/91062pi1/1--kvartal-2011/indlagt-med-rsvirus.aspx

Vi har oplevet RS-virus som en rigtig ond satan. Få ringet og sig at I er utrygge og at det bliver værre. Et par dages indlæggelse vil være det bedste! 

Rigtig god bedring! 

Anmeld

23. februar 2013

wamse

Jeg oplevede det med min mellemste, da han var 3 mdr. Han blev indlagt akut med ambulancen, da han ikke kunne få vejret, jeg har aldrig været så bange før.

Vi var indlagt i 4 dage, og han udviklede astmatisk bronkitis ved det, og som han var meget hæmmet/plaget af i et par år.

Men når i er utrygge ved det, så skal i selvfølgelig ringe der ind

God bedring med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.