Jeg er så lykkelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
7 svar
10 synes godt om
23. februar 2013

kriknu

Som nogle af jer nok ved, så "dater" jeg jo en af mine kammerater, og det går faktisk utrolig godt, i morgen er det præcis 10 dage siden at jeg endelig valgte at give det en chance, det var nemlig på valentines dag!

Vi har kendt hinanden i en hel del år afterhånden, siden 2007, og har altid været super gode venner, nu er det så blevet til lidt mere end det, stadiet mellem venner og kærester hvor der ingen sex er involveret .... (endnu  hahaha) - det er nok sådan jeg ville betegne os i hvert fald.

Jeg har virkelig virkelig mange følelser for ham, nok flere end jeg egentlig havde regnet med at jeg ville få på det korte stykke tid, men det gør mig bestemt intet! Jeg kender ham, jeg stoler på ham!

nå men de sidste 9 dage har vi faktisk næsten været sammen uafbrudt... stortset i hvert fald, det er faktisk kun i onsdags vi ikke var sammen, men vi skrev mere eller mindre sammen hele dagen, og vi snakkede da også sammen en del gange!

jeg føler mig virkelig som en teenager igen, det er sådan en sær følelse!  Jeg er helt rundt på gulvet og ved hverken ud eller ind, jeg kan slet ikke lade være med at tænke på ham... det er helt mærkeligt at være så vild med en man har været så gode venner med i så lang tid, mærkeligt - men rart! 

Hehe, jeg ved ikke helt hvor jeg ville hen med det her, men jeg har bare brug for at dele det med nogen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

B&J

hvor er det fantastisk for jer jeg er super glad på jeres vejne og håber da det udvikler sig mere

Anmeld

23. februar 2013

M (:

kriknu skriver:

Som nogle af jer nok ved, så "dater" jeg jo en af mine kammerater, og det går faktisk utrolig godt, i morgen er det præcis 10 dage siden at jeg endelig valgte at give det en chance, det var nemlig på valentines dag!

Vi har kendt hinanden i en hel del år afterhånden, siden 2007, og har altid været super gode venner, nu er det så blevet til lidt mere end det, stadiet mellem venner og kærester hvor der ingen sex er involveret .... (endnu  hahaha) - det er nok sådan jeg ville betegne os i hvert fald.

Jeg har virkelig virkelig mange følelser for ham, nok flere end jeg egentlig havde regnet med at jeg ville få på det korte stykke tid, men det gør mig bestemt intet! Jeg kender ham, jeg stoler på ham!

nå men de sidste 9 dage har vi faktisk næsten været sammen uafbrudt... stortset i hvert fald, det er faktisk kun i onsdags vi ikke var sammen, men vi skrev mere eller mindre sammen hele dagen, og vi snakkede da også sammen en del gange!

jeg føler mig virkelig som en teenager igen, det er sådan en sær følelse!  Jeg er helt rundt på gulvet og ved hverken ud eller ind, jeg kan slet ikke lade være med at tænke på ham... det er helt mærkeligt at være så vild med en man har været så gode venner med i så lang tid, mærkeligt - men rart! 

Hehe, jeg ved ikke helt hvor jeg ville hen med det her, men jeg har bare brug for at dele det med nogen! 

Hvor er det dejligt for dig! 

Hvad siger han til lillemanden i maven?

Anmeld

24. februar 2013

kriknu

M (: skriver:

Hvor er det dejligt for dig! 

Hvad siger han til lillemanden i maven?

Han er super glad for ham, han var lige forbi med to bamser til ham igår

Anmeld

24. februar 2013

tarkoflen

Hvor er det bare helt fantastisk for dig! Det er en skøn følelse at være forelsket

Jeg havde kendt min kæreste siden folkeskolen, men var ikke tætte venner, da vi blev kærester! Men der var bare et eller andet rart og trygt ved, at jeg kendte ham og vidste han var en god fyr, det skal man bestemt ikke undervurdere og det må være endnu vigtigere, når der er en skøn lille baby involveret

Må jeg være nysgerrig og spørge, hvordan l pludselig fandt ud af at det skulle være jer? For det må da være en sød historie

Anmeld

24. februar 2013

M (:

kriknu skriver:

Han er super glad for ham, han var lige forbi med to bamser til ham igår

Ih, jamen så kan det da næsten ikke blive bedre! 

Anmeld

24. februar 2013

Malene76

kriknu skriver:

Dejligt indlæg..  Nyd det.

KH Malene

Anmeld

24. februar 2013

BigHope13

ej hvor skønt, bliver jo helt varm om hjertet når jeg læser sådan noget.
Nyd det, åhh nyd det i fulde drag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.