Som nogle af jer nok ved, så "dater" jeg jo en af mine kammerater, og det går faktisk utrolig godt, i morgen er det præcis 10 dage siden at jeg endelig valgte at give det en chance, det var nemlig på valentines dag!
Vi har kendt hinanden i en hel del år afterhånden, siden 2007, og har altid været super gode venner, nu er det så blevet til lidt mere end det, stadiet mellem venner og kærester hvor der ingen sex er involveret .... (endnu
hahaha) - det er nok sådan jeg ville betegne os i hvert fald.
Jeg har virkelig virkelig mange følelser for ham, nok flere end jeg egentlig havde regnet med at jeg ville få på det korte stykke tid, men det gør mig bestemt intet! Jeg kender ham, jeg stoler på ham!
nå men de sidste 9 dage har vi faktisk næsten været sammen uafbrudt... stortset i hvert fald, det er faktisk kun i onsdags vi ikke var sammen, men vi skrev mere eller mindre sammen hele dagen, og vi snakkede da også sammen en del gange!
jeg føler mig virkelig som en teenager igen, det er sådan en sær følelse!
Jeg er helt rundt på gulvet og ved hverken ud eller ind, jeg kan slet ikke lade være med at tænke på ham... det er helt mærkeligt at være så vild med en man har været så gode venner med i så lang tid, mærkeligt - men rart! 
Hehe, jeg ved ikke helt hvor jeg ville hen med det her, men jeg har bare brug for at dele det med nogen! 
Anmeld