Mens smerter efter graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. februar 2013

CaWi

Hej piger.

Før jeg blev gravid har jeg ALDRIG oplevet at have smerter under mens. Men nu har jeg så min anden blødning efter fødslen (10 mdr efter) og jeg har simpelthen så mange mens smerter.
Er det normalt at det virkelig kan gå fra den ene yderlighed til den anden??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Clisolka

CAWI skriver:

Hej piger.

Før jeg blev gravid har jeg ALDRIG oplevet at have smerter under mens. Men nu har jeg så min anden blødning efter fødslen (10 mdr efter) og jeg har simpelthen så mange mens smerter.

Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde - mine smerter er f.eks. forsvundet efter jeg har været gravid med min datter 

Anmeld

1. marts 2013

Trouble

CAWI skriver:

Hej piger.

yup! det er super normalt.

Min veninde havde heller ingen smerter de første 2 år efter hun fik sin mens, og så kom de bare, lige ud af det blå!

Og du skal også tænke på at dine homonor har været i ubalance, så mon ik det går over igen.

Jeg får selv sindsyg mange smerter og har gjort det siden jeg fik min første mens som 11 årig. Det er mange år med smerter. Jeg græder nogle gange af smerter og det er så slemt at jeg ikke kan tænke.

En smertestillende er min lønsning, og jeg tager nok 3-4 smerterstilende i min periode (af de stærke)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.