ny i denne gruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
8 svar
3 synes godt om
23. februar 2013

Babydreams

Min "lille" søn har idag fødselsdag, og rundet sit første år! Så derfor må det betyde, at jeg ikke længere har en baby, men tumling, det er vildt at tiden er gået så hurtugt!

Lucas kravler derud af, men har også lært at gå, det går blot hurtigere når man kravler
Vi skal til 1 års undersøgelse mandag, men vil skyde på han er ca 85 cm og vejer tæt på de 12 kg..

Til eftermiddag bliver huset fuld af gæster, og vi glæder os til at fejre ham, sammen med hele familien

Også lige et billede fra i morges da han fik den første gave, af mor og far (kan desværre ikke vende billedet )
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

Muhmi

Stort tillykke!  Og velkommen i den her gruppe!  Det er drønsjovt, men også en rigtig hård gruppe at være medlem af  

Anmeld

23. februar 2013

Babydreams

Muhmi skriver:

Stort tillykke!  Og velkommen i den her gruppe!  Det er drønsjovt, men også en rigtig hård gruppe at være medlem af  

Tusind mange tak
Ja, jeg er spændt på hvad det næste år byder os på, men vi er klar til kamp

Anmeld

23. februar 2013

Muhmi

Tusind mange tak
Ja, jeg er spændt på hvad det næste år byder os på, men vi er klar til kamp

En masse kampe men mange af kampene er virkelig det hele værd Men heldigvis også rigtig mange smil og store grin!

Anmeld

23. februar 2013

Babydreams

Muhmi skriver:

En masse kampe men mange af kampene er virkelig det hele værd Men heldigvis også rigtig mange smil og store grin!

Jeg er også sikker på de er det værd! Man ønsker sig jo alt det bedste for sine små puds, så man vil tage enhver kamp, for deres bedste

Forresten tillykke med din nye søn, på stammen !!

Anmeld

23. februar 2013

Muhmi

RikkeRasmussen skriver:

Jeg er også sikker på de er det værd! Man ønsker sig jo alt det bedste for sine små puds, så man vil tage enhver kamp, for deres bedste

Forresten tillykke med din nye søn, på stammen !!

Det er nemlig det 

Jo tak skal du have  

Anmeld

23. februar 2013

B&J

STORT TILLYKKE MED DET FØRSTE ÅR

Håber i får en vunderlig dag også mere ind det er nu, og sikke et fint værktøjssæt

Anmeld

23. februar 2013

Babydreams

B&J skriver:

STORT TILLYKKE MED DET FØRSTE ÅR

Håber i får en vunderlig dag også mere ind det er nu, og sikke et fint værktøjssæt

Mange tak

Ja, han syntes i hvettfald den var interessant, efter han havde undersøgt gavepapiret

Anmeld

23. februar 2013

B&J

RikkeRasmussen skriver:

Mange tak

Ja, han syntes i hvettfald den var interessant, efter han havde undersøgt gavepapiret

jaaa det fjollet gavepapir det er tit mere spænde, daniel har også opdagede der ligger gavepapir og pakker under vores seng han fylder nemlig snart 3 de er super Dejlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.