Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Selvfølgelig sku jeg være så heldig at blive møg syg lige præcis den week. manden ska på job og jeg ska ha datteren alene hjemme. Ondt i hals, øre, hovedet, mega snottet og hvad der der høre til. Oven i det er jeg også gravid og må åbentbart ikk bruge næsespray. Så jeg får heller ikk sovet om natten. Og smertestillende er jeg ikk meget for at bruge så længe jeg er gravid.. Men måtte dog kapitulere og tage to i går jeg ku falde i søvn på og en her i morges.
alle gode råd modtages med kyshånd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mth1987 skriver: Selvfølgelig sku jeg være så heldig at blive møg syg lige præcis den week. manden ska på job og jeg ska ha datteren alene hjemme. Ondt i hals, øre, hovedet, mega snottet og hvad der der høre til. Oven i det er jeg også gravid og må åbentbart ikk bruge næsespray. Så jeg får heller ikk sovet om natten. Og smertestillende er jeg ikk meget for at bruge så længe jeg er gravid.. Men måtte dog kapitulere og tage to i går jeg ku falde i søvn på og en her i morges. alle gode råd modtages med kyshånd
Har du prøvet et "næsehorn" fra apoteket? Det er godt at bruge til at skylle bihulerne med
Rigtig god bedring...!
K&S skriver: Har du prøvet et "næsehorn" fra apoteket? Det er godt at bruge til at skylle bihulerne med Rigtig god bedring...!
Nej har jeg ikke. Ville bare ha gjort det hele lidt nemmere med en næsespray da det også plejer at taget trykket i ørerne...
jo tak
Bøllemyr skriver: Hvad med et damp bad til hovedet?God bedring, det lyder godt nok ikke rart
Hvad med et damp bad til hovedet?God bedring, det lyder godt nok ikke rart
Havde jeg overvejet i går evt med lidt kamille i
det er godt nok heller ikk sjovt og har det i forvejen skidt pga graviditet så det da bare super bonus...
sismofutten skriver: Æv æv, det er bare så trist - lå selv helt død i en uge, mens manden var ude og rejse - både min datter og jeg var syge, så måtte få lidt hjælp fra familien...Har du måske nogen der kan hjælpe lidt?
Æv æv, det er bare så trist - lå selv helt død i en uge, mens manden var ude og rejse - både min datter og jeg var syge, så måtte få lidt hjælp fra familien...Har du måske nogen der kan hjælpe lidt?
Det bare ikk sjovt nej... Det var meningen jeg sku ha været hos mine forældre i dag men ved ikk helt om det er så smart for mig at være udenfor. Og de bor for langt væk til at de lige kan hente og bringe for en dag synes jeg.
Jeg er ret sikker på, at du godt må bruge Apotekets næsespray med saltvand og eukalyptus. Jeg synes den er god.
Stakkels dig. God bedring.
Jeg er ret sikker på, at du godt må bruge Apotekets næsespray med saltvand og eukalyptus. Jeg synes den er god. Stakkels dig. God bedring.
Min mand var på apoteket i går men kom tomhændet hjem desværre
Tak ska du ha
mth1987 skriver: Nej har jeg ikke. Ville bare ha gjort det hele lidt nemmere med en næsespray da det også plejer at taget trykket i ørerne... jo tak
Næsehornet hjælper på alle de ubehags symptomer, der kan være ved en forkølelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128