Øv øv øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
11 svar
2 synes godt om
23. februar 2013

mth1987

Selvfølgelig sku jeg være så heldig at blive møg syg lige præcis den week. manden ska på job og jeg ska ha datteren alene hjemme. Ondt i hals, øre, hovedet, mega snottet og hvad der der høre til. Oven i det er jeg også gravid og må åbentbart ikk bruge næsespray. Så jeg får heller ikk sovet om natten. Og smertestillende er jeg ikk meget for at bruge så længe jeg er gravid.. Men måtte dog kapitulere og tage to i går jeg ku falde i søvn på og en her i morges. 

alle gode råd modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

K&S

mth1987 skriver:

Selvfølgelig sku jeg være så heldig at blive møg syg lige præcis den week. manden ska på job og jeg ska ha datteren alene hjemme. Ondt i hals, øre, hovedet, mega snottet og hvad der der høre til. Oven i det er jeg også gravid og må åbentbart ikk bruge næsespray. Så jeg får heller ikk sovet om natten. Og smertestillende er jeg ikk meget for at bruge så længe jeg er gravid.. Men måtte dog kapitulere og tage to i går jeg ku falde i søvn på og en her i morges. 

alle gode råd modtages med kyshånd

Har du prøvet et "næsehorn" fra apoteket? Det er godt at bruge til at skylle bihulerne med 

Rigtig god bedring...! 

Anmeld

23. februar 2013

mth1987

K&S skriver:

Har du prøvet et "næsehorn" fra apoteket? Det er godt at bruge til at skylle bihulerne med 

Rigtig god bedring...! 

Nej har jeg ikke. Ville bare ha gjort det hele lidt nemmere med en næsespray da det også plejer at taget trykket i ørerne...

jo tak

Anmeld

23. februar 2013

2721

Hvad med et damp bad til hovedet?
God bedring, det lyder godt nok ikke rart

Anmeld

23. februar 2013

mth1987

Bøllemyr skriver:

Hvad med et damp bad til hovedet?
God bedring, det lyder godt nok ikke rart

Havde jeg overvejet i går evt med lidt kamille i  

det er godt nok heller ikk sjovt og har det i forvejen skidt pga graviditet så det da bare super bonus... 

Anmeld

23. februar 2013

sismofutten

Æv æv, det er bare så trist - lå selv helt død i en uge, mens manden var ude og rejse - både min datter og jeg var syge, så måtte få lidt hjælp fra familien...
Har du måske nogen der kan hjælpe lidt?

Anmeld

23. februar 2013

mth1987

sismofutten skriver:

Æv æv, det er bare så trist - lå selv helt død i en uge, mens manden var ude og rejse - både min datter og jeg var syge, så måtte få lidt hjælp fra familien...
Har du måske nogen der kan hjælpe lidt?

Det bare ikk sjovt nej... Det var meningen jeg sku ha været hos mine forældre i dag men ved ikk helt om det er så smart for mig at være udenfor. Og de bor for langt væk til at de lige kan hente og bringe for en dag synes jeg. 

Anmeld

23. februar 2013

Agnete

Jeg er ret sikker på, at du godt må bruge Apotekets næsespray med saltvand og eukalyptus. Jeg synes den er god.

Stakkels dig. God bedring.

Anmeld

23. februar 2013

mth1987

Jeg er ret sikker på, at du godt må bruge Apotekets næsespray med saltvand og eukalyptus. Jeg synes den er god.

Stakkels dig. God bedring.

Min mand var på apoteket i går men kom tomhændet hjem desværre 

Tak ska du ha 

Anmeld

23. februar 2013

K&S

mth1987 skriver:

Nej har jeg ikke. Ville bare ha gjort det hele lidt nemmere med en næsespray da det også plejer at taget trykket i ørerne...

jo tak

Næsehornet hjælper på alle de ubehags symptomer, der kan være ved en forkølelse  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.