Hejsa
På mandag skal vi på Skejby med Simon, vi er blevet henvist af vores læge.
Simon er jo for at sige det mildt - TIT - syg. Og det er altid det samme; hoste, feber, snottet. Især hoste.
Så en dag hvor han igen igen igen hostede som en sindsyg og havde smerter i ørerne og hvor vi for en gangs skyld igen sad ved lægen, sagde jeg: NU må der ske noget!
Lægen kiggede på hans historik, og kunne se vi meget tit var der med disse symptomer og så kan vi jo plusse de perioder til hvor han også er syg med samme, men hvor der ikke har været behov for lægehjælp/tjek.
Så kom vi op på et pænt antal - hertil et afbræk på hans vækstkurve pga, manglende styrke/imunforsvar til at bruge energi på vækst - det bruger han på at blive rask istedet 
Nåmen, det bliver jo spændende hvad Skejby siger - håber da alt er som det skal være, men er nu glad for at få ham tjekket. Det kan jo være han har en infektion han bare ikke kan komme af med.
Nåmen, nu til det "sjove".
Jeg sad og kiggede lidt billeder igennem og fandt et billede af Simon fra sommeren 2011.
Se min lille trold - i sin str. 80/86 molo regnbue body:
Sommeren 2012 holdte vi vores 30+30 fødselsdag med regnbuetema.
Se min lille trold - i sin str. 80/86 molo regnbue body:
Og i tirsdags sad vi og hyggede i sofaen - feb. 2013.
Se min lille trold - i sin str. 80/86 molo regnbue body (den er godt nok ikke så synlig, men det er den han har på inden under):
Dét satte altså tingene lidt i perspektiv.
Bettemanden står jo næsten stille med væksten??!
Han har kunne passe det samme tøj siden sommeren 2011, det er altså 1½ år siden!
Og det er først nu her i februar måned 2013, at jeg har gemt hans str. 80 væk.
Han passer pt. str. 86/92, sidstnævnte skal dog hhv. foldes op i ærmerne og benene, samt spændes ind i livet i bukserne!
Er det ikke lidt "vildt"? eller er det bare mig som tænker lidt for meget over tingene nogen gange...?