over vejer at gå fra ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
6 svar
3 synes godt om
22. februar 2013

Anonym trådstarter

vi har børn over gennemsnittet og et mere på vej, jeg vil helst holde mig så anonym som muligt.. 

Jeg er bare ikke lykkelig mere, og vil overhovedet ikke have samleje. vi er igang med et stort bygge projekt på vores hus og bilen er i stykker (fordi jeg kørte galt) og PENGE er bare et stort problem! jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. for er bange for at komme til at fortryde mit valg.. eller er det bare mine gravidetets hormoner??? for har ikke følt mig sådan før... 

og en anden ting, min kære mand, har det med at gøre op i mellem vores børn! og det driver mig til vandvid.. han gjorde så noget ved det i 4 dage også blev det ehele det samme igen???
jeg kan ikke klare det! vores ælste søn bliver jo såret!!! ARGH.

jeg fortæller ham hver eneste dag min holdning fordi det har han forlangt! også bliver han enten sur, lyver eller er ligeglad!

hjælp mig for gud skyld!

Hilsner den fortvivlede mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

B&J

det lyder som om i måske vil få det bedste hver for sig og ja også jeres børn med, du lyder slet ikke lykkelig eller glad eller forelsket eller noget, det lyder som om i er sammen bare for at være sammen...

håber du finder ud af det der er bedst for dig og for jeres børn

Anmeld

22. februar 2013

MorDk

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive, men jeg ville ikke gå igen uden at give dig en kæmpe KRAMMER

Anmeld

22. februar 2013

fairlady

Anonym skriver:

vi har børn over gennemsnittet og et mere på vej, jeg vil helst holde mig så anonym som muligt.. 

Jeg er bare ikke lykkelig mere, og vil overhovedet ikke have samleje. vi er igang med et stort bygge projekt på vores hus og bilen er i stykker (fordi jeg kørte galt) og PENGE er bare et stort problem! jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. for er bange for at komme til at fortryde mit valg.. eller er det bare mine gravidetets hormoner??? for har ikke følt mig sådan før... 

og en anden ting, min kære mand, har det med at gøre op i mellem vores børn! og det driver mig til vandvid.. han gjorde så noget ved det i 4 dage også blev det ehele det samme igen???
jeg kan ikke klare det! vores ælste søn bliver jo såret!!! ARGH.

jeg fortæller ham hver eneste dag min holdning fordi det har han forlangt! også bliver han enten sur, lyver eller er ligeglad!

hjælp mig for gud skyld!

Hilsner den fortvivlede mor

ja du kan gøre 2 ting. gå fra ham, eller prøve at få styr på jeres forhold. Det sidste kræver nok at I snakker om tingene og at du prøver at se det positive i jeres forhold, hvis I har det?

Anmeld

22. februar 2013

fairlady

fairlady skriver:

ja du kan gøre 2 ting. gå fra ham, eller prøve at få styr på jeres forhold. Det sidste kræver nok at I snakker om tingene og at du prøver at se det positive i jeres forhold, hvis I har det?

det  kan da sagtens være at du ser mere negativt på tingene pga hormoner

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar, jeg må virkelig tænke mig godt om.. For ikke at ødelægge mere hvis jeg skulle komme til at fortryde. Mine valg. 

Anmeld

22. februar 2013

SanneJensen

Kæmpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.