Forvirret !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg havde testdag i går og tog selvfølgelig en test. Den var negativ. I morges havde jeg så en smule lyserød udflåd, som jeg troede var min mens, men nej den er endnu ikke dukket op. Den plejer ellers altid at komme på dag 28 (altså i går)

Nu ligger jeg så her på sofaen og har fået kvalme, hvad forgår der ? 

Min kæreste siger så at jeg den sidste uge har beklaget mig med kvalme engang i mellem, hvilket jeg ikke har tænkt så meget over før nu .. 

Mon der alligevel er en chance !?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Jeg havde testdag i går og tog selvfølgelig en test. Den var negativ. I morges havde jeg så en smule lyserød udflåd, som jeg troede var min mens, men nej den er endnu ikke dukket op. Den plejer ellers altid at komme på dag 28 (altså i går)

Min kæreste siger så at jeg den sidste uge har beklaget mig med kvalme engang i mellem, hvilket jeg ikke har tænkt så meget over før nu .. 

for at du er en af dem som danner meget lidt hcg at det ikke kan vises på en test endnu. og at du snart står med fantastiske to streger

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

for at du er en af dem som danner meget lidt hcg at det ikke kan vises på en test endnu. og at du snart står med fantastiske to streger

Hvor er du sød  

Anmeld

22. februar 2013

CH2012

Uden at sætte dine forventninger for højt, så er der jo nogle der kan teste positivt lidt senere end lige på "test-dagen". Så  fingre for at den er der snart - men hvis der desværre ikke er noget, så kan kan kroppen desværre også drille én enormt meget 
Og så er uvisheden svær. Men  for jer

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Uden at sætte dine forventninger for højt, så er der jo nogle der kan teste positivt lidt senere end lige på "test-dagen". Så  fingre for at den er der snart - men hvis der desværre ikke er noget, så kan kan kroppen desværre også drille én enormt meget 
Og så er uvisheden svær. Men  for jer

Tak

Anmeld

23. februar 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Hvor er du sød  

Ihhh tusind tak
håber på en dejlig update om nogle dage

Anmeld

23. februar 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Ihhh tusind tak
håber på en dejlig update om nogle dage

Jeg har desværre fået min mens i dag :/

Anmeld

23. februar 2013

Mom2

Anonym skriver:

Jeg testede negativ torsdag i uge 4, men positiv tirsdag uge 5, så den kan godt ske at være der

Krydser fingre

Anmeld

24. februar 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Jeg har desværre fået min mens i dag :/

åh øv altså
håber at den snart er der for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.