ny bil uden at ligge udbetaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. februar 2013

Anonym trådstarter

som der står skrevet :-) kan man nogen steder få ny bil uden at ligge en udbetaling? de fleste steder skal man ligge 20.000 kr men det har vi bare ikke lige pt men er forskellige årsager bliver vi nød til at få ny bil :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Maise86

Anonym skriver:

som der står skrevet :-) kan man nogen steder få ny bil uden at ligge en udbetaling? de fleste steder skal man ligge 20.000 kr men det har vi bare ikke lige pt men er forskellige årsager bliver vi nød til at få ny bil :-(

Hos Diba finans kan du låne til bil uden udbetaling

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

åtak

Hos Diba finans kan du låne til bil uden udbetaling

okay tak for det har desværre svært gigt i mine skuldre og led og vi har en bil uden servostyring så kan desværre ikke holde til det :-(

Anmeld

22. februar 2013

Maise86

Anonym skriver:

okay tak for det har desværre svært gigt i mine skuldre og led og vi har en bil uden servostyring så kan desværre ikke holde til det :-(

Nej det kan jeg godt se

Held og lykke med bilkøb

Anmeld

22. februar 2013

Louise H.

Mener Chevrolet kører en kampagne uden udbetaling for tiden

Anmeld

22. februar 2013

Ellie79

Anonym skriver:

vi har lånt ved diba og vi havde ikke til udbetaling men det var ikke noget problem..

Anmeld

23. februar 2013

Happiness

Det kan man vist de fleste steder. Renten er så bare højere, end hvis du havde til udbetalingen.

Ved at man i hvertfald kan både hos Mazda og ford. Vi var ude i noget af det samme. Men da renten blev noget større, valgte vi at vente lidt, og lægge udbetalingen.

Men kan se at det er rimeligt akut hos jer. Men som sagt vil jeg tro man kan det de fleste steder.

Anmeld

23. februar 2013

Mum33

I banken ... der kan du da låne både til udbetaling og bil. Medmindre de ikke synes det er økonomisk forsvarligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.