Glæden var kort :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

grinny

pcoramt skriver:

Det er fordi de pr. Lovgivning skal vurderer om de par der søger om behandling også er i stand til at varetage et lille barn.. Så ingen grund til bekymring, bare snak for jeres sag

Vi ved jo at vi kan, men hvad nu hvis lægen siger nej? Er det så bare det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

pcoramt

grinny skriver:

Jeg er sikker på han siger ja vores spurgte lidt ind til vores uddannelser, boligsituation og økonomi og vi blev "godkendt" med det samme

Anmeld

24. februar 2013

gædde/gitte

tarkoflen skriver:

Uden at være sikker så tror jeg det er dig der ikke må have haft en depression, men er ikke sikker!

Mon dog en depression på baggrund af at han mistede sin mor kan gøre det...

Men medicin kan jo ødelægge sædkvaliteten,meen så meget at det slet ikke kan lade sig gøre virker voldsomt!

jeg har haft en dep. og jeg måtte bare ikke få børn op til 1 år efter - pga forøget chance for fødselsdep.

men der var intet at komme efter nu (ca 5-6år siden)

Anmeld

24. februar 2013

gædde/gitte

grinny skriver:

så længe din fyr har styr på sit liv nu, så skal I ikke være bange

mon ikke det er fordi hans medicin måske reducerer kvaliteten af hans sæd?... så finder lægen nok et alternativ

Anmeld

24. februar 2013

tarkoflen

gædde/gitte skriver:

jeg har haft en dep. og jeg måtte bare ikke få børn op til 1 år efter - pga forøget chance for fødselsdep.

men der var intet at komme efter nu (ca 5-6år siden)

Nå det lyder godt! Synes også det var helt hen i vejret, hvis det var for altid, man blev udelukket! Tak for opklaringen

Anmeld

24. februar 2013

grinny

pcoramt skriver:

Jeg er sikker på han siger ja vores spurgte lidt ind til vores uddannelser, boligsituation og økonomi og vi blev "godkendt" med det samme

Men alt det er vi blevet spurgt om og blev "godkendt".

Det er lidt ubehageligt at vi skal ind og "godkendes"igen, men vi har snakket meget om det herhjemme. Det er en ny læge som kun har mødt os en gang, så han kender os ikke og noget af det medicin min kæreste tager kan også bruges til skizofrene, det er min kæreste ikke, men lægen ved det jo ikke når han ikke kender os 

Det er lidt mere ro på nu, og så alligevel ikke 

Anmeld

24. februar 2013

pcoramt

grinny skriver:

Men alt det er vi blevet spurgt om og blev "godkendt".

Det er lidt ubehageligt at vi skal ind og "godkendes"igen, men vi har snakket meget om det herhjemme. Det er en ny læge som kun har mødt os en gang, så han kender os ikke og noget af det medicin min kæreste tager kan også bruges til skizofrene, det er min kæreste ikke, men lægen ved det jo ikke når han ikke kender os 

Det er lidt mere ro på nu, og så alligevel ikke 

bare hæng i, og så fortalt ham at i fortjerner at blive forældre lige så meget som alle andre. vi krydser fingre for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.