Anonym skriver:
Hvis den var en hvilken som helst anden vi skulle til begravelse med, ville jeg også være taget med. Men min kusine skulle havde født en dreng i januar. Hun fødte så 2,5 måned for tidligt og han døde 3 dage gammel. 1,5 uge efter blev hun indlagt med kræft. Så jeg synes det ville være lidt synd at hendes mand skal se på vores dreng og blive mindt om hans tab. Det kan godt være det bare er mig.
Det er også meget betænktsomt og omsorgsfuldt af dig, men du kan jo ikke "gøre for" at i har fået en lille guldklump - og hvis det gør det hele meget nemmere for jer, så synes jeg da at han skal tages med. Det er selvfølgelig ikke til at vide hvad din kusine ville have ment, men sådan plejer jeg at tænke når vi har været til begravelse - hvad ville afdøde have tænkt om det. Din mand kan jo vælge at gå ud med ham, hvis han græder.
Du skal selvfølgelig gøre det du/i har det bedst med, men synes sagtens du kan tage ham - det er jo jeres liv, at i har en lille baby der ikke altid kan undvære sin mor i længere tid.

Anmeld