kaster maden op.... :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
11 svar
1 synes godt om
22. februar 2013

Gravid2012

min dreng er lige begyndt for 3 dage siden at spise saadan noget risgroed til 4mdr babyer. Han er 4 mdr.

men 10 minutter efter han er faerdig med at spise, kaster han det op .... hvad sker der ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Gravid2012

22. februar 2013

banana3

Gravid2012 skriver:

min dreng er lige begyndt for 3 dage siden at spise saadan noget risgroed til 4mdr babyer. Han er 4 mdr.

men 10 minutter efter han er faerdig med at spise, kaster han det op .... hvad sker der ???

Øv, jeg ved desværre ikke hvad det kan være, men lyder ikke til maven måske kan klare det endnu? for i finder ud af hvad det er!

Anmeld

22. februar 2013

Gravid2012

banana3 skriver:

Øv, jeg ved desværre ikke hvad det kan være, men lyder ikke til maven måske kan klare det endnu? for i finder ud af hvad det er!

ja fik helt ondt af ham... det maa ikk vaere rart for ham at kaste alt det op... habber der maaske er nogle herinde der ved hvorfor... men ka da godt vaere du har ret...

Anmeld

22. februar 2013

Leneur

Gravid2012 skriver:

ja fik helt ondt af ham... det maa ikk vaere rart for ham at kaste alt det op... habber der maaske er nogle herinde der ved hvorfor... men ka da godt vaere du har ret...

Nej tror heller ikke hans mave helt er klar. Ellers blot giv ham enkelte teskefulde, så han langsomt bliver vænnet til.

Anmeld

22. februar 2013

Mullepilige

Gravid2012 skriver:

det kan være det for hurtig af du give den lille mere ind den har synket

Anmeld

22. februar 2013

k&k&k&k

Gravid2012 skriver:

Hej.

Det gjore min Kaya også. Hun lider så også af REFLUKS - men hun kastede ihvertfald også hendes grød og kartoffelmos op igen.

Jeg valgte at holde "grødpause" på en lille måneds tid og det hjalp. Dog kunne hun godt og kan stadig "gylpe" eller kaste op efter hun har spist, men det hjælper at lade hende sidde i hendes højstol et kvarters tid inden hun bliver sluppet løs igen.

Jeg tror det er for tidligt for din søn med grød. Jeg ville holde pause og så starte forfra om et par uger.

Håber det hjælper

Anmeld

22. februar 2013

Gravid2012

k&k&k skriver:

Hej.

Det gjore min Kaya også. Hun lider så også af REFLUKS - men hun kastede ihvertfald også hendes grød og kartoffelmos op igen.

Jeg valgte at holde "grødpause" på en lille måneds tid og det hjalp. Dog kunne hun godt og kan stadig "gylpe" eller kaste op efter hun har spist, men det hjælper at lade hende sidde i hendes højstol et kvarters tid inden hun bliver sluppet løs igen.

Jeg tror det er for tidligt for din søn med grød. Jeg ville holde pause og så starte forfra om et par uger.

Håber det hjælper

Hej tak for dit svar... det vil jeg proeve ..

Anmeld

22. februar 2013

Gravid2012

eriksen skriver:

det kan være det for hurtig af du give den lille mere ind den har synket

tak for dit svar

Anmeld

22. februar 2013

Gravid2012

Leneur skriver:

Nej tror heller ikke hans mave helt er klar. Ellers blot giv ham enkelte teskefulde, så han langsomt bliver vænnet til.

ja kan godt vaere at jeg gav ham lige rigelig med det samme...

maa lige tag en pause og starte langsom op....

tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.