Hjælp, forvirret 12 dage med positive ægløsningstest:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.178 visninger
9 svar
3 synes godt om
22. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. Er ked af det og forstår ikke min krop længere. Jeg havde en sa for over 3 uger siden, fik da målt mit hcg som dengang var på 30, fik den igen målt 3 dage efter hvor den var på 9, og blev scannet og alt var fint. Vi måtte derfor gerne forsøge igen. En uge efter altså den 10 feb begyndte jeg på ægløsningstest, og som i kan se har de været positive siden. Jeg fik taget eb ekstra hcg prøve i mandags som lå under 1, hvordan kan den stadig være positiv jeg er næsten 100% på jeg havde ægløsning i starten af denne uge, havde to dage med kraftige mens smerter, og slimet udflåd som når jeg plejer det. Men fatter ikke min test... Hvad tror i det er?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

For mig at se er det kun den sidste test der er rigtig positiv. 

Ellers må du blive tjekket for PCO via blodprøver og scanninger.

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

den sidste er kun så rød fordi jeg lige har taget den, den kommer til at se ud som alle andre efter kort tid.. hvad er PCO?

Anmeld

22. februar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej piger. Er ked af det og forstår ikke min krop længere. Jeg havde en sa for over 3 uger siden, fik da målt mit hcg som dengang var på 30, fik den igen målt 3 dage efter hvor den var på 9, og blev scannet og alt var fint. Vi måtte derfor gerne forsøge igen. En uge efter altså den 10 feb begyndte jeg på ægløsningstest, og som i kan se har de været positive siden. Jeg fik taget eb ekstra hcg prøve i mandags som lå under 1, hvordan kan den stadig være positiv jeg er næsten 100% på jeg havde ægløsning i starten af denne uge, havde to dage med kraftige mens smerter, og slimet udflåd som når jeg plejer det. Men fatter ikke min test... Hvad tror i det er?

Vil give dig ret i at de alle ser positive ud - nogle kvinder har dog højere LH hormon end andre, og det kan være derfor de alle viser positive..

Mine viste også altid 2 streger, men var ikke i tvivl om når den skiftede fra negativ til positiv..

Prøv at google lidt omkring PCO - det kan godt være en mulighed at du har det..

Anmeld

22. februar 2013

Swerg

Har du prøvet at tage en graviditetstest ?

jeg var også i total vildrede da jeg ventede min søn. Jeg fik positive æl-test indtil jeg faktisk fandt ud af at jeg var gravid!! Så æl testene havde vist positivt netop fordi at ægget havde sat sig fast

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

tak for svar begge to

Ja, tænker lidt på, om det er fordi hcg noget af tiden ikke har været helt ude af kroppen, og så den sidste tid faktisk er fordi jeg har ægløsning.. hmm men ved det ikke..

tror ikke jeg har PCO - da ingen af tegnene passer på mig, og jeg plejer at bruge ægløsningstest, og der virker de som de skal. Er blevet hurtigt gravid begge gange vi forsøgte, har en datter, og denne gang var det en sa i uge 6. Så tror ikke det er det.. men ja det er bare ås mærkeligt...

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

hmm tog en graviditets test for 3 dage siden som var negativ, og det var også der mit HCG var på 1 ca. - tror også først jeg havde min ægløsning for 4-5 dage siden.. For lægen spurgte også om jeg kunne være gravid, men det tror jeg ikke desværre..

men tænkte lidt det samme på et tidspunkt..

Anmeld

22. februar 2013

Swerg

Anonym skriver:

hmm tog en graviditets test for 3 dage siden som var negativ, og det var også der mit HCG var på 1 ca. - tror også først jeg havde min ægløsning for 4-5 dage siden.. For lægen spurgte også om jeg kunne være gravid, men det tror jeg ikke desværre..

men tænkte lidt det samme på et tidspunkt..

Prøv engang at ta en test hvis du har en liggende

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

har en liggende, så kan godt prøve Dog tror jeg ikke den er positiv Men skal lige kunne tisse først, så må lige vente lidt
Tænker lidt at hvis mit hcg var nede på under 1 for 3 dage siden, burde jeg så kunne teste noget nu?

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

testede lige, og den var negativ.. men tror heller ikke jeg ville kunne se det endnu hvis det var.. bare for der snart sker noget

Og undre mig stadig lidt over min krop og test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.