Hjælp til spørgsmål vedr. fedtsugning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
4 svar
1 synes godt om
22. februar 2013

Anonym trådstarter

har siddet og læst på nettet der er jo meget stor forskel på at få en fedt sugning også få fjernet over skydende mave der bare hænger. men har overvejet fedt sugning. jeg vejer ca 90 kg og burde veje 66 kg for at have et normal bmi. nogen der har prøvet det eller kender til det om at få fedtsugning på maven? kan det ses at der bliver fjernet noget fedt fra maven eller? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

har siddet og læst på nettet der er jo meget stor forskel på at få en fedt sugning også få fjernet over skydende mave der bare hænger. men har overvejet fedt sugning. jeg vejer ca 90 kg og burde veje 66 kg for at have et normal bmi. nogen der har prøvet det eller kender til det om at få fedtsugning på maven? kan det ses at der bliver fjernet noget fedt fra maven eller? :-)

Du kan godt se hvis du har fået en fedtsugning. Men de fjerner jo altså ikke 20kg  Desuden er det penge ud af vinduet med mindre du holder dig til diæt bagefter. Hvis du lever som du plejer, så ryger det hele på. Og så er det godt nok spild af penge. 

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Du kan godt se hvis du har fået en fedtsugning. Men de fjerner jo altså ikke 20kg  Desuden er det penge ud af vinduet med mindre du holder dig til diæt bagefter. Hvis du lever som du plejer, så ryger det hele på. Og så er det godt nok spild af penge. 

jo men lever også sundt nu her det var bare mere om man kunne se det :-)

Anmeld

22. februar 2013

Giraffen

Anonym skriver:

jeg synes hele den mentale proces, når man lever sundere og motionerer jævnligt er SÅ vigtig ift et vægttab, så jeg ville aldrig anbefale fedtsugning  men jeg ved ikke noget om hvor tydeligt det er, så der ka jeg desværre ikke hjælpe dig 

Anmeld

22. februar 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

jo men lever også sundt nu her det var bare mere om man kunne se det :-)

Hvorfor så få en fedtsugning? Hvis du lever sundt og siger du vejer 90kg må du jo også tabe dig ved at du lever sundt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.