til alle overvægtige som vil tabe sig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
3 svar
5 synes godt om
22. februar 2013

Anonym trådstarter

læste forleden om en artikel om at nogen kvinder sulter sig hver 2. dag for at opnå hurtigere vægttab. det er dokumenteret at man kan tabe sig på den måde men lægerne er ikke glade for den metode. kunne DU finde på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

wamse

Nej det kunne jeg ikke, tror ikke på, at det er godt på nogen måde, og der er vel en grund til at lægerne ikke synes om det

Anmeld

22. februar 2013

Carina:-)

Overvægt sidder også i hjernen

Og får man ikke bearbejdet det der gør at man overspiser,ja så er man lige vidt.-

Derfor at mange tager på igen efter kur.

( og derfor man ikke bare fedmeoprere  "alle"længere....)

Man tvangsfodrer heller ikke anorektikere 

Så at sulte sig selv er som alle andre kure en rigtig dårlig ide,da man ikke får fat i selv "sygdommen" 

Og ja lægerne er jo heller ikke begejstrede,så det burde være grund nok til at lade være .

Anmeld

22. februar 2013

Ciss

Nej, det kunne jeg ikke finde på!

Jeg har ingen tro på den slags chokbehandlinger af kroppen. Det kan være, det virker her og nu, men det er med garanti ikke sundt, og kroppen kommer bare totalt ud af balance - og så har vægten jo en klar tendens til at komme tilbage, så snart man er færdig med kuren. Ikke smart!

Jeg tror, at det har meget mere for sig at tabe sig stille og roligt ved kostholdsomlægninger oa, så kroppen finder sin gode balance, og man klarer at stabilisere vægten på et fornuftigt niveau. Kedeligt, tager tid, men virker bedre i det lange løb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.