Jeg skal for en gangs skyld lave noget hele dagen i dag... skal til et spændende seminar på universitetet og tænkte, så må jeg hellere gå tidligt i seng så jeg får søvn nok - for skulle op 6:30 (står som regel op 7:30)...
Jeg gik i seng ca. 22:30 i går og når lige at få 1½ times søvn, før vores ene nabo vælger at tænde for høj musik... på en torsdag aften
skal lige siges hun ingen børn har og nok er i 40'erne eller omkring 50, men hun hører ret "ungt" musik. Vi hører næsten aldrig noget derinde fra og snakker normalt fint med hende (vi deler hæk ude i haven). Men lige i nat vælger hun så at spille høj musik fra ca. midnat, det er så man kan høre teksten i sangene og vi vågnede begge ved det - og det er i en anden opgang, så man kan ikke bare lige smutte ud og banke på døren og bede om at skrue ned.
Det ender med at jeg sidder og tuder højlydt ved 2-tiden, fordi jeg er så træt og vi har også forsøgt at banke på væggen. Måske hun hørte mit tuderi, for så blev der stille... men man lå alligevel og lyttede og det var svært at falde i søvn igen bagefter...
men øv, nu er jeg bare slet ikke frisk og veludhvilet og oplagt til det her seminar jeg har glædet mig til så længe 
skulle bare lige af med det... suk suk... dum start på dagen 
Anmeld