Pop cases

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
4 svar
4 synes godt om
21. februar 2013

Mka

Skal mine pop cases pakkes ind næsten over. De er overtrukket med chokolade.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Dot D

Går ud fra, at der skal stå natten over 

Og både og, det kommer lidt an på, om du har meget stærkt lugtende ting i dit køleskab. Hvis du har, så ville jeg trække en pose over og lukke den til, hvis ikke - evt tomt køleskab - så sætter jeg dem bare ind

Anmeld

21. februar 2013

Mka

Dot D skriver:

Går ud fra, at der skal stå natten over 

Og både og, det kommer lidt an på, om du har meget stærkt lugtende ting i dit køleskab. Hvis du har, så ville jeg trække en pose over og lukke den til, hvis ikke - evt tomt køleskab - så sætter jeg dem bare ind

Har en masse frugt, og alt muligt pålæg som er pakket ind, ikke rigtig noget stærk lugt, synes jeg. Tænker bare de ikke bliver fugtige, derfor jeg ikke lige ville pakke dem ind.

Anmeld

21. februar 2013

Dot D

Mka skriver:

Har en masse frugt, og alt muligt pålæg som er pakket ind, ikke rigtig noget stærk lugt, synes jeg. Tænker bare de ikke bliver fugtige, derfor jeg ikke lige ville pakke dem ind.

Jeg har altid mine stående uden, da jeg synes, det virker godt for mig, men jeg er også så privilligeret, at jeg har et køleskab bare til kager, men jeg har altså også haft nogen stående i det "almindelige" køleskab, når der ikke er duft/lugtstærke varer...

Anmeld

21. februar 2013

Mka

Dot D skriver:

Jeg har altid mine stående uden, da jeg synes, det virker godt for mig, men jeg er også så privilligeret, at jeg har et køleskab bare til kager, men jeg har altså også haft nogen stående i det "almindelige" køleskab, når der ikke er duft/lugtstærke varer...

Tager chancen, de skal ud i morgen tidlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.