Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sabsy skriver: .......... hvis jeg spiser hans Snickers?!..Han købte tidligere idag en Snickers som han ville hygge med senere - men nu er han faldet i søvn og tænker lidt at så har han jo faktisk meldt sig ud af hyggen, så tænker jeg den hygge kunne tilfalde mig?.. Eller er jeg helt håbløs? What to do?! Den skriger på mig!
.......... hvis jeg spiser hans Snickers?!..Han købte tidligere idag en Snickers som han ville hygge med senere - men nu er han faldet i søvn og tænker lidt at så har han jo faktisk meldt sig ud af hyggen, så tænker jeg den hygge kunne tilfalde mig?.. Eller er jeg helt håbløs? What to do?! Den skriger på mig!
Man kunne jo komme til at spise den halve..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Man kunne jo komme til at spise den halve..
Sabsy skriver: Det er det der problemet og ved ikke om jeg magter at diskutere med kælling når han opdager det, men hvad gør man ikke for chokolade..
Det er det der problemet og ved ikke om jeg magter at diskutere med kælling når han opdager det, men hvad gør man ikke for chokolade..
mehehe! Jeg ville godt turde, men Anders ville heller ikke købe snickers
Sabsy skriver: Åbner jeg den først, tager det overhånd -også guffer jeg løst!!- Altså Snickers'en
Åbner jeg den først, tager det overhånd -også guffer jeg løst!!- Altså Snickers'en
Hm.. I så fald - den nydelse det vil give dig og spise den, opvejer det hans pigefornærmethed?
LilleLivasMor skriver: Bare puf forsigtigt til hamog sig "den der snickers, ikk? den må jeg da godt spise, ikk?"Hvis han bare er lidt som min kæreste siger han bare jaja fordi han sover, også har du jo faktisk ikk gjort noget galt
Bare puf forsigtigt til hamog sig "den der snickers, ikk? den må jeg da godt spise, ikk?"Hvis han bare er lidt som min kæreste siger han bare jaja fordi han sover, også har du jo faktisk ikk gjort noget galt
Sabsy skriver: Hahahaha..Det kan man ikke, hvis først kontroltårnet sover - så sover han!!
Hahahaha..Det kan man ikke, hvis først kontroltårnet sover - så sover han!!
LilleLivasMor skriver: Æd den!!! Og hvis han brokker sig imorgen, siger du bare at du altså havde spurgt ham
Æd den!!! Og hvis han brokker sig imorgen, siger du bare at du altså havde spurgt ham
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128