Hej Piger.
Jeg har nu i halvanden måneds tid haft en aflang hård knude i højre bryst og har været ved lægen første gang for halvanden måned siden da jeg mærkede den første gang hvor min læge sagde at det ikke var noget hun var bekymret for men jeg skulle komme igen hvis den ikke var gået væk efter min næste mens.
Da den så stadig ikke er gået væk efter min mens var jeg oppe ved hende i mandags hvor hun igen mærkede på mig og sagde igen at hun ikke var bekymret men da den havde været der så længe, så sendte hun en alm henvisning afsted til en Mammografi så vi kunne få det gennemtjekket og være hundred procent sikker på det ikke er noget..
Skal lige siges at hun startede med at sige i starten af konsultationen at hvis hun synes hun mærkede noget hun var bekymret for så ville jeg få en akut tid til en mammografi inden for et par dage..
Har så lige en idag fået en tid til Mammografi d. 28/2 og kan godt mærke jeg begynder at blive lidt bekymret..
Søger egentligt lidt nogen som måske har haft en knude i brystet som viste sig at være ufarlig som vil fortælle lidt om det og osse gerne hvis nogen har haft brystkræft hvordan knuden føltes..
Puuhaa det blev lidt langt men kan godt mærke jeg er lidt bange 
Anmeld