Selvstændig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
4 svar
1 synes godt om
21. februar 2013

HopinWishin

Jeg går med en lille drøm i maven, om at blive selvstændig... Men det er jo et kæmpe spring.. og der skal gøres mange overvejelser inden..

Er her nogle selvstændige??... Hvordan lavede I en markedsundersøgelse??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

serinasmor

HopinWishin skriver:

Jeg går med en lille drøm i maven, om at blive selvstændig... Men det er jo et kæmpe spring.. og der skal gøres mange overvejelser inden..

Jeg vil anbefale dig at tage et iværksætterkursus ... http://www.startvaekst.dk/ se her om der ikke skulle være ét i nærheden af dig .. der er også mulighed for sparring med fagfolk

I øvrigt er overlevelses%delen af virksomheder startet af mennesker der har været på iværksætter kursus meget større end folk der ikke har været på kursus ... målt efter 1 år

I nogle landsdele er kurserne helt gratis .. og ellers er det jo penge der er givet godt ud

Anmeld

21. februar 2013

HopinWishin

serinasmor skriver:

Jeg vil anbefale dig at tage et iværksætterkursus ... http://www.startvaekst.dk/ se her om der ikke skulle være ét i nærheden af dig .. der er også mulighed for sparring med fagfolk

I øvrigt er overlevelses%delen af virksomheder startet af mennesker der har været på iværksætter kursus meget større end folk der ikke har været på kursus ... målt efter 1 år

I nogle landsdele er kurserne helt gratis .. og ellers er det jo penge der er givet godt ud

Tak for tippet!! =) 

Anmeld

21. februar 2013

Lene Unik

Jeg er selvstændig. Da vi startede op brugte vi også start og vækst en del. Dengang var der mange informationer på deres hjemmeside, og mon ikke der er det endnu. Ellers kan jeg anbefale SKAT - de har også information til inværksættere, og så er der et stort debatforum der hedder www.amino.dk

Da jeg startede var der ikke særlig mange konkurrenter på mit område, så selve markedsundersøgelsen gjorde vi ikke så meget ud af. Men vi lavede en forretningsplan, og havde mange overvejelser inden vi startede. Jeg har firmaet sammen med min mand, og det hjælper rigtig meget at man er to om at tænke tankerne.

Jeg er dog ikke fuldtids selvstændig. Konkurrencen er rigtig hård for tiden, og vi har valgt at vi kører det lige nu som et lille hobby firma og har begge fuldtids-job ved siden af.

Men jeg deler rigtig gerne ud af min viden og erfaringer.

Anmeld

22. februar 2013

Asta&Alfred

HopinWishin skriver:

Hej

Jeg kan varmt anbefale at tage til SKAT informationsmøde. Der fik jeg svar på rigtig mange af de spørgsmål jeg gik og tumlede med. Derudover var jeg til et informationsmøde for iværksætter i Væksthuset Aarhus, som er en del af Startvækst. I øvrigt er deres hjemmeside også meget god, til at få svar på diverse spørgsmål om fx moms, cvr-nr. osv. 

God fornøjelse hvis du vælger at kaste dig ud i det:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.