Min Tatoo:-):-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
6 svar
2 synes godt om
21. februar 2013

MyLove E

Jeg fik tilbage i 2001 lavet en tatoo.. Jeg havde selv prøvet at tegne lidt men det gik ikke så godt. Så jeg gik ind til en tatovøre og kigge i mapper. Jeg fandt så en hvor jeg bare tænkte, hold nu op den skal jeg ha det er lige mig. Så det fik jeg så..

Så i går 12 år senere sætter min mand en cd på. Jeg kommer så til at kigge på cover og tænker hmm det har jeg set før:-):-)

pladen er fra 1998.. Og har lige læst mig til at det faktisk kommer fra et skateboard mærke:-):-)
http://www.canadiandesignresource.ca/officialgalle ry/graphics/logo/plastikman-logo/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Janni.

Det er da lidt sjovt. Sød tatoo

Anmeld

21. februar 2013

MyLove E

Janni. skriver:

Det er da lidt sjovt. Sød tatoo

Tak:-):-):-)

Anmeld

21. februar 2013

L&V

Tauf skriver:

Jeg fik tilbage i 2001 lavet en tatoo.. Jeg havde selv prøvet at tegne lidt men det gik ikke så godt. Så jeg gik ind til en tatovøre og kigge i mapper. Jeg fandt så en hvor jeg bare tænkte, hold nu op den skal jeg ha det er lige mig. Så det fik jeg så..

Så i går 12 år senere sætter min mand en cd på. Jeg kommer så til at kigge på cover og tænker hmm det har jeg set før:-):-)

pladen er fra 1998.. Og har lige læst mig til at det faktisk kommer fra et skateboard mærke:-):-)
http://www.canadiandesignresource.ca/officialgalle ry/graphics/logo/plastikman-logo/

Ha ha du er jo total street

Anmeld

21. februar 2013

MyLove E

Månsson skriver:

Ha ha du er jo total street

Jeps jeg er Dj skater :-):-)

Anmeld

21. februar 2013

L&V

Tauf skriver:

Jeps jeg er Dj skater :-):-)

i knew you had it in you

Anmeld

21. februar 2013

MyLove E

Månsson skriver:

i knew you had it in you

Yes baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.