mega hit ;) + billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
24 svar
5 synes godt om
21. februar 2013

aya-zia

se lige det her over fede VAND...

vi har puttet sådan noget badesalt til børn (KØBT PÅ APOTEKET) i

det dufter lidt af huba buba tyggegummi... og så farver det vandt lyserødt...

ungerne ELSKER DET

på billedet er det yngste pigen zia

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

banana3

aya-zia skriver:

ungerne ELSKER DET

Så er det noget nemmere at få dem i bad

Anmeld

21. februar 2013

aya-zia

der er flere der siger det er en god hjælp til børn som ikke vil i bad hehe

Anmeld

21. februar 2013

aya-zia

banana3 skriver:

Så er det noget nemmere at få dem i bad

nemlig... min zia er helle rik vild med det... men hun springer rundt når vandet er PIGE farvet

Anmeld

21. februar 2013

ghf

det var da ret smart at man kan købe sådan noget og putte i badekaret.. kan det os fået i andre farver? har aldrig set man kunne få sådan noget! hvad koster det sådan cirka?

min datter er nemlig heller ikke så glad for at komme i bad måske hun vil synes det var sjover hvis der kom noget farve i vandet som dette

Anmeld

21. februar 2013

aya-zia

charmepigen skriver:

det var da ret smart at man kan købe sådan noget og putte i badekaret.. kan det os fået i andre farver? har aldrig set man kunne få sådan noget! hvad koster det sådan cirka?

min datter er nemlig heller ikke så glad for at komme i bad måske hun vil synes det var sjover hvis der kom noget farve i vandet som dette

man kan godt købe det i andre farver ( 2 andre) en lilla og en mere... men det er til voksene og den lilla dufter ret kræftig og farver ik så godt...

jeg købte 4 for 30 ellers koster de 1 for 10...

de hedder: kinder-badeperlen... der er sådan en fisk på... de er fra mærket vitaelan beauty.. (det er et tysk produkt)

Anmeld

21. februar 2013

B&J

ej hvor er det sejt, det skal jeg helt sikkert ned og hente det kunne være det kunne give lidt hjælp til når daniel skal i bad.... hedder det bare bade salt???

Anmeld

21. februar 2013

aya-zia

B&J skriver:

ej hvor er det sejt, det skal jeg helt sikkert ned og hente det kunne være det kunne give lidt hjælp til når daniel skal i bad.... hedder det bare bade salt???

nu skriver jeg lige det jeg skrev til en anden... hun spurdte så også om man kunne få andre farver så du får lige sammen svar

man kan godt købe det i andre farver ( 2 andre) en lilla og en mere... men det er til voksene og den lilla dufter ret kræftig og farver ik så godt...

de hedder: kinder-badeperlen... der er sådan en fisk på... de er fra mærket vitaelan beauty.. (det er et tysk produkt)

Anmeld

21. februar 2013

Asta&Alfred

aya-zia skriver:

ungerne ELSKER DET

Det har jeg ikke set før - Men alle tricks gælder jo

Anmeld

21. februar 2013

B&J

aya-zia skriver:

nu skriver jeg lige det jeg skrev til en anden... hun spurdte så også om man kunne få andre farver så du får lige sammen svar

mange tak det skal jeg helt sikkert ned og spørge efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.