Samtale med den nye læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
5 svar
3 synes godt om
21. februar 2013

grinny

Ja ved ikke rigtig om den skal være her eller om den hører til i Barnløshedsbehandling, men lige meget hvad, så har vi i hvert fald været til læge idag - hos den nye læge.

Og og og.. Han er den BEDSTE læge jeg NOGENSINDE har haft! Vi snakkede og snakkede, og han spurgte ind til en masse ting.

Han spurgte hvorfor vi havde ventet i 3 år med at komme videre i systemet, hvor jeg sagde at det var fordi vores tidligere læge mente jeg var for ung og derfor ikke ville hjælpe os, han kiggede på min fødselsdag og sagde "jamen er du ikke 24? - hvis hun har sagt sådan har hun ikke gjort sit arbejde godt nok!". Han var fuldstændig paf, og forstod ikke at hun tog sin egen mening "med på arbejde".

Men for at komme til sagen - VI BLEV HENVIST MED DET SAMME   

Jeg kan ringe og få en tid imorgen - ahrmen altså 

Jeg kunne kramme ham resten af dagen  Kæresten fik tårer i øjnene af bare glæde - en helt perfekt dag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Swerg

Fedt fedt fedt !!!!! Stort tillykke !!

Anmeld

21. februar 2013

grinny

Elias2010<3 skriver:

Fedt fedt fedt !!!!! Stort tillykke !!

Mange tak 

Anmeld

21. februar 2013

FrkZier

grinny skriver:

Ja ved ikke rigtig om den skal være her eller om den hører til i Barnløshedsbehandling, men lige meget hvad, så har vi i hvert fald været til læge idag - hos den nye læge.

Og og og.. Han er den BEDSTE læge jeg NOGENSINDE har haft! Vi snakkede og snakkede, og han spurgte ind til en masse ting.

Han spurgte hvorfor vi havde ventet i 3 år med at komme videre i systemet, hvor jeg sagde at det var fordi vores tidligere læge mente jeg var for ung og derfor ikke ville hjælpe os, han kiggede på min fødselsdag og sagde "jamen er du ikke 24? - hvis hun har sagt sådan har hun ikke gjort sit arbejde godt nok!". Han var fuldstændig paf, og forstod ikke at hun tog sin egen mening "med på arbejde".

Men for at komme til sagen - VI BLEV HENVIST MED DET SAMME   

Jeg kan ringe og få en tid imorgen - ahrmen altså 

Jeg kunne kramme ham resten af dagen  Kæresten fik tårer i øjnene af bare glæde - en helt perfekt dag  

Åh hvor dejligt! - tillykke 

Anmeld

21. februar 2013

grinny

FrkZier skriver:

Åh hvor dejligt! - tillykke 

Tak tak 

Anmeld

22. februar 2013

grinny

Øv øv, de havde ikke modtaget henvisningen endnu så skal vente en heeeeeel weekend  

Synes jeg bliver utålmodig, vil bare gerne i gang  - men det er vel meget normalt?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.