Min kæreste på 38 er stadigvæk mors lille dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Vi er begge to dårlige til at snakke om problemer/udfordringer... er bange for blive uvenner...men det er ikke andet at gøre end at tage sig sammen og snakke sammen

jamen hvis i ikke kan snakke sammen ja så er det også svært at skælde din kæreste ud når han kan snakke med sin mor i skal begge op i nakken og få snakket sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen hvis i ikke kan snakke sammen ja så er det også svært at skælde din kæreste ud når han kan snakke med sin mor i skal begge op i nakken og få snakket sammen

Vi kan snakke sammen om mange ting....men når emnet ikke er rar, lukker han af ( spiller død ) og jeg bliver hidsig...

Vi lærer at tage de mærkelige emner op uden krig.... at går efter bolden og ikke manden...

Anmeld

22. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Vi kan snakke sammen om mange ting....men når emnet ikke er rar, lukker han af ( spiller død ) og jeg bliver hidsig...

Vi lærer at tage de mærkelige emner op uden krig.... at går efter bolden og ikke manden...

ja det er ikke godt for jeg syntes det er rigtigt man kan snakke sammen om alt ... også selv om man kan blive sur

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja det er ikke godt for jeg syntes det er rigtigt man kan snakke sammen om alt ... også selv om man kan blive sur

det synes jeg også, det er aldrig for sent at lære

Anmeld

22. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

det synes jeg også, det er aldrig for sent at lære

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.