Jeg er ikke født under den heldigste stjerne, men så er livet heller ikke så kedlig 
jeg hammer herre fryser..... og sexy g-streng er bare lige koldt nok......
Derfor slæbte jeg min mand(fejl nr 1) med ud i storbyens pulserende liv, for at finde noget, som aldrig troede jeg ville nedværdige mig til at lede efter.
Underbukser.....
Jeg arbejder selv i en tøjbutik, så mente at jeg ville være godt rustet til at fortage den slags køb.....
Men da jeg stod i salling (fejl nr 2)og stirrede ind i et jungle helved af hængekøjer, natkjoler, underhøvler og noget der lignede en spandex-buffet af indstrammende korsetter, som lovede mirakler til trunte pigen, .....ja så panikkede jeg sgu lidt 
Jeg gik og prøvede på at ligne en, der vidste hvad jeg kiggede efter, tildels for at slippe for den griske ekspedient, som helt sikker ville ha flået min tegnebog for alt indhold og så fordi min mands tålmodighed allerede var minimal efter p-pladsjagten
Tilsidst så jeg noget der virkede bekendt... sloggi...fine billeder af unge stramkødet tøser, som var evig happy i deres grovvævet 95% bomuld trusser.... pakkede den ene ud efter den anden - strak den godt ud for at bedømme rumligheden..(det var her at min mand, i skam, listede ud af afdelingen).. der var et hav af typer....
men ingen hvor der stod "til røv og lår" 
"tag nu bare nogen, skat... jeg er sgu ligeglad med hvad du pakker dig ind i" sukkede manden... heldigt... for måtte nedtone min stærke feminine sider, med det her udvalg.
Tilsidst tog jeg bare et par stykker, håbede de ville omsluttte min velpolstret bagsmæk og lune lidt, og skyndte mig at betale...
Da jeg så skulle på job igår så opdagede jeg at jeg havde taget et par über-mormor trusse
bomulds-komfort-kælling udgaven. Den med HØJ liv, underlig lav skåret benhul og dobbelt stof hen over røven (hvorfor?? ætsningsfare??)
Nå men på med dem..... og hold kæft jeg var usexet. skankerne væltede ud af trussebenene... lignede 2 store ferske gåselår....besluttede mig for at de skulle ha en chanse og tog på job.
Hen af dagen så begyndte de at genere... men havde kunder så kunne ikke lige foretage en dybdegående undsøgelse af problemet.... men det blev bare værre og værre.... tilsidst vraltede jeg ud, som om jeg havde skidt i bukserne og for det så ikke skulle være selvtillids nedbrydende nok, så havde den lorte blonde-elastik havde savet sig ind i folden, imellem lårbasse og f****! SMERTE!!
i frustation og panik greb jeg en køkken kniv skar elastikken i benene, i stykker, og befriede mit spæklag....ahhhhhhhhh..... lettelsen skyllede ind over mig.... indtil det gik op for mig at jeg nu skulle gå resten af dagen, med noget der mindede om et lændeklæde i bedste tarzan stil
og de skide trusser kostede 100,-