Madforslag til barn 16 mdr (morgen, middag og lidt aften)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

L&V

Janne T. skriver:

Det var gode forslag! Jeg må bare hanke op i mig selv. Hvis ikke vi havde rose tror jeg bare vi altid fik rugbrød eller noget nemt til aften.. Jeg er så træt og orker ikke lave mad, og fordi L først er hjemme lidt over 17, og vi spiser 17.30, så er det mig der laver mad hver dag. Haaaader det!

Altså det er jo mit projekt her mens jeg går hjemme, jeg vil lave en masse "færdig retter" til fryseren så der er noget at hive op når bebs kommer, det ku måske være en ide og lave større potioner så du engang imellem bare ska hive det op af fryseren. Der er jo masser af mad der sagtens kan holde til det..

Vi laver uge plan så syntes jeg ikke det er så galt også handler vi en gang om ugen og jeg ordner det meste mens Laura er afsted i dagpleje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Jibbe

Vi laver havregrød med revet æble og lidt kanel i, og så smørklat når det er færdigt. Nogle gange kan det også være bananskiver på toppen.

Anmeld

21. februar 2013

StudPsyk

Månsson skriver:

Altså det er jo mit projekt her mens jeg går hjemme, jeg vil lave en masse "færdig retter" til fryseren så der er noget at hive op når bebs kommer, det ku måske være en ide og lave større potioner så du engang imellem bare ska hive det op af fryseren. Der er jo masser af mad der sagtens kan holde til det..

Vi laver uge plan så syntes jeg ikke det er så galt også handler vi en gang om ugen og jeg ordner det meste mens Laura er afsted i dagpleje

Vi har stort set ingen fryserplads, desværre! Vi har kun to mindre skuffer under køleskabet. SURT! Ville nemlig sååå gerne fylde op med en masse retter!

Anmeld

21. februar 2013

StudPsyk

Jibbe skriver:

Vi laver havregrød med revet æble og lidt kanel i, og så smørklat når det er færdigt. Nogle gange kan det også være bananskiver på toppen.

Det kan da godt ske, at den kanel er et hit, nu så mange af jer nævner det

Anmeld

21. februar 2013

L&V

Janne T. skriver:

Vi har stort set ingen fryserplads, desværre! Vi har kun to mindre skuffer under køleskabet. SURT! Ville nemlig sååå gerne fylde op med en masse retter!

Årh for filan så er det ski heller ikke nemt det kan jeg godt se

Anmeld

21. februar 2013

StudPsyk

Månsson skriver:

Årh for filan så er det ski heller ikke nemt det kan jeg godt se

Nej nemlig.. Men nu køber jeg ind til pizzasnegle og grove bananpandekager uden sukker. Så kan hun også få dét med, og det kan godt være i fryseren :-)

Anmeld

21. februar 2013

L&V

Janne T. skriver:

Nej nemlig.. Men nu køber jeg ind til pizzasnegle og grove bananpandekager uden sukker. Så kan hun også få dét med, og det kan godt være i fryseren :-)

Det lyder lækkert. Håber det bliver et hit ved frøkenen

Anmeld

21. februar 2013

twinny

Her får de:
Morgenmaden: havregryn med yoghurt (staves) eller bondebrød med leende ko eller smør og frugt.

Frokost: mad ordning i vs, men ellers frikadeller både alm og fisk som pålæg kyllinge pølse, leverpostej med bacon, eller hvad vi spiser.

Aftensmad: drengenr spiser alt. Så de får det samme som os. Forslag til jer: frikadeller med kartoffel salat, fiskedunser, medister, krebinetter,hakkedrenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.