Hej baby'er...
Ja lige nu kan jeg slet ikke overskue at jeg skal ud og finde mig et job
Jeg blev færdig uddannet som pædagog januar i år
Inden da var december en hård periode hvor vi flyttede, mine børn startede i ny vuggestue og børnehave og jeg skrev bachelor.
Det endte med at dreng startede i vuggestuen for efter en uge få influenza og var syg i halv anden uge. Da han kom tilbage i vug var han så ked af det og stædig at vi i fællesskab med vuggestuen aftalte at beholde Nor hjemme indtil efter jul, da det andet ville være synd for ham når han tog det så hårdt og vi voksne vidste juleferien kom og det så var indkøring på ny.
"heldigvis" skrev jeg som sagt bachelor og måtte bare have ham hjemme imens. I julen nåede resten af familien lige også at ligge sig syge.
Januar kom og nor startede, ikke glad for det men vi talte positivt om det osv..... Men efter en uge blev han syg igen

og ny indkøring bagefter.
Jeg tog til eksamen og blev pædagog, endte med et godt 10 tal

(rigtig rart med tanke på jeg Gil til eksamens angst kursus i efteråret og altid har haft svært ved de mundtlige eksamene).
Indkøring begyndte at gå bedre, selvom min dreng er stædig og længe nægtede at spise osv.
Min datters indkøring har været helt uden problemer.
Nå men jeg er så vikar i en SFO jeg var i praktik i. Har fast arb hver dag i uge 5-6-7-8. Så kom ferien og nor blev syg igen

min mor havde heldigvis fri nogle dage så hum tog ham tirsdag, onsdag og fredag og jeg tog ham torsdag.
Søndag var han rask igen men natten til søndag begyndte min pige at kaste op. Hun har så været hjemme og troede hun var klar til at komme afsted idag. Men nej, hun har grædt hele natten fordi det killede i hendes numse.... Så afsted til læge senere og tjekkes for børneorm.
Puha ja jeg orker det bare slet ikke.... Min mand og jeg har ingen tid sammen

vores hus ligner jeg ved ikke hvad....
Og jeg er igang med at søge job. Men al den rid vi har haft børn har jeg studeret.....,.. Ved slet ikke hvad vi skal gøre når jeg får fast job og hvis ungerne fortsætter i samme spor.
Øv

puha. Havde lige brug for at få luft