Hay day

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.654 visninger
9 svar
1 synes godt om
21. februar 2013

Mumto3

Er der nogen der spiller Hay Day? Jeg kan simpelthen ikke regne ud om mine æbletræer kun kan give frugt 3 gange og så skal de fældes, eller om jeg skal være tålmodig og lade dem stå, og jeg så senere kan få lov til at sætte det skilt på, hvor nogle kan komme og sætte 'liv' i træet igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Jibbe

Du kan da sætte skiltet på med det samme efter du har høstet 3 gang det kan jeg ihvertfald.

Anmeld

21. februar 2013

Mumto3

Jibbe skriver:

Du kan da sætte skiltet på med det samme efter du har høstet 3 gang det kan jeg ihvertfald.

Øv, det kan jeg ikke. Jeg har kun mulighed for at fælde træet, og sådan har det været i nu 2 dage. I starten kunne jeg vælge mellem fælde eller sætte skilt på. Hvad level er du i? Vi er i 23

Anmeld

21. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Mumto3 skriver:

Øv, det kan jeg ikke. Jeg har kun mulighed for at fælde træet, og sådan har det været i nu 2 dage. I starten kunne jeg vælge mellem fælde eller sætte skilt på. Hvad level er du i? Vi er i 23

Man kan kun sætte skiltet på én gang pr træ

Anmeld

21. februar 2013

Benjamins'mor

Mumto3 skriver:

Er der nogen der spiller Hay Day? Jeg kan simpelthen ikke regne ud om mine æbletræer kun kan give frugt 3 gange og så skal de fældes, eller om jeg skal være tålmodig og lade dem stå, og jeg så senere kan få lov til at sætte det skilt på, hvor nogle kan komme og sætte 'liv' i træet igen.

Det er kun nogle gange jeg kan sætte skilt på træer og buske, andre gange skal jeg fælde dem.

Anmeld

21. februar 2013

Jibbe

Jeg er level 32. Altså der er en begrænsning på hvor mange gange man sætte skilt på. Træet skal fornyes nogle gange så fæld og plant nye

Anmeld

21. februar 2013

Mumto3

Jibbe skriver:

Jeg er level 32. Altså der er en begrænsning på hvor mange gange man sætte skilt på. Træet skal fornyes nogle gange så fæld og plant nye

Tak skal du have! Jeg nænner bare ikke ar fælde dem, de er jo dyre, men det kan jeg så blive nød til :-( tak efor hjælpen

Anmeld

21. februar 2013

Kindfed

Side note: vildt hyggeligt spil. Kendte det ikke før jeg så den tråd her for et par timer siden. Nu sidder jeg bare og stirrer utålmodigt på mine sukkerrør og brødovn.

Anmeld

21. februar 2013

FrkZier

Mumto3 skriver:

Skiltet kam sættes på med der samme, men Kun 1 gang og så skal det. Fælles

Anmeld

21. februar 2013

Jibbe

Kindfed skriver:

Side note: vildt hyggeligt spil. Kendte det ikke før jeg så den tråd her for et par timer siden. Nu sidder jeg bare og stirrer utålmodigt på mine sukkerrør og brødovn.

Haha ja jeg kom også til at finde det da der var en tråd om det på en anden babyside. Og er nu totalt afhængig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.