Hygge dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

MyLove E

B&J skriver:

mig og daniel ser film og har liget malet med finger maling kl 11 skal han hjem til min mor kl 12 skal jeg på arbejde... så vi nyder en masse alene tid nu...

God arbejdslyst:-):-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

MyLove E

MariaKyedDK skriver:

Ja skal føde hjemme

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Tauf skriver:

God arbejdslyst:-):-):-)

jo tak

Anmeld

21. februar 2013

Lene Unik

Dejligt med sådan en dag.

Jeg skal først møde på arbejde kl. 11.30, så jeg har haft formiddagen helt for mig selv. Jeg har brugt et par timer på at se film på Netflix - det er første gang jeg bruger det. Fik ikke set Broen da den var i fjernsynet (arbejder om aftenen 2 gange om ugen). Og så er jeg ved at strikke på en vest, det er bare hygge for mig med strikketøj og fjernsyn.

Nu skal jeg i bad så jeg kan komme på arbejde (SFO). Jeg skal møde fra 11.30 - 16 i dag, skal ind til mine yndlingsbørn i 2. klasse i deres sidste time, lidt tid i SFO og så har jeg 2 timers møde omkring trivsel og arbejdsmiljø - spændende dag

I aften ingen planer, så der fortsætter jeg nok med strikketøjet. Så også en hyggelig dag her.

Hilsen Lene

Anmeld

21. februar 2013

MyLove E

Lene Unik skriver:

Dejligt med sådan en dag.

Jeg skal først møde på arbejde kl. 11.30, så jeg har haft formiddagen helt for mig selv. Jeg har brugt et par timer på at se film på Netflix - det er første gang jeg bruger det. Fik ikke set Broen da den var i fjernsynet (arbejder om aftenen 2 gange om ugen). Og så er jeg ved at strikke på en vest, det er bare hygge for mig med strikketøj og fjernsyn.

Nu skal jeg i bad så jeg kan komme på arbejde (SFO). Jeg skal møde fra 11.30 - 16 i dag, skal ind til mine yndlingsbørn i 2. klasse i deres sidste time, lidt tid i SFO og så har jeg 2 timers møde omkring trivsel og arbejdsmiljø - spændende dag

I aften ingen planer, så der fortsætter jeg nok med strikketøjet. Så også en hyggelig dag her.

Hilsen Lene

Det lyder også som en hyggelig dag.. God arbejdslyst:-):-)

Anmeld

21. februar 2013

Victoria2013

Jeg har heller ingen planer i dag - og jeg har skrevet dagens jobansøgning og søgt lidt efter andre jobs også. Skal nok også lige tømme opvasker på et tidspunkt og evt. rydde lidt op herhjemme, syntes der samler sig lidt rod i krogene... men ellers skal jeg intet

Kan godt ske jeg går ud og køber ind på et tidspunkt, bare fordi... og jeg vil gerne "ud" hver dag, så skal bruge en undskyldning, især når det er så koldt

Anmeld

21. februar 2013

MyLove E

Kia2013 skriver:

Jeg har heller ingen planer i dag - og jeg har skrevet dagens jobansøgning og søgt lidt efter andre jobs også. Skal nok også lige tømme opvasker på et tidspunkt og evt. rydde lidt op herhjemme, syntes der samler sig lidt rod i krogene... men ellers skal jeg intet

Kan godt ske jeg går ud og køber ind på et tidspunkt, bare fordi... og jeg vil gerne "ud" hver dag, så skal bruge en undskyldning, især når det er så koldt

Anmeld

21. februar 2013

Benjamins'mor

Tauf skriver:

Er det Nf scanning du skal til?
Hvad ser i??:-):-):-)

Vi så Nick jr - super trio.

Nej, det er en termins scanning.

Anmeld

21. februar 2013

MyLove E

Benjamins'mor skriver:

Vi så Nick jr - super trio.

Nej, det er en termins scanning.

Anmeld

21. februar 2013

Troldemommi

Tauf skriver:

I dag er det min dag:-):-):-):-) Jeg skal ingenting, heller ikke gøre rent eller noget bare ligge her på sofaen med mit hækletøj og jer her inde:-):-)

Jeg skal lige ha kogt lidt kartofler, men ellers bare hygge mig med mig selv:-):-):-)

Hvad skal i lave i dag???

Vi skal til nakkefoldsscanning idag, håber den lille har det godt

Ha en god hygge dag, det kan vi alle have brug for engang imellem

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.