Hcg på 1,2 :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
8 svar
1 synes godt om
21. februar 2013

Simplyred

Er begyndt at bløde lidt i dag, samme dag som jeg skulle have svar på blodprøven...-blodprøven viste et HCG på 1,2...-hvad betyder det??? Har der så været noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

come2

Simplyred skriver:

Er begyndt at bløde lidt i dag, samme dag som jeg skulle have svar på blodprøven...-blodprøven viste et HCG på 1,2...-hvad betyder det??? Har der så været noget?

Jeg mener at alt under 4 eller 5 er "ikke gravid"

Anmeld

21. februar 2013

BigHope13

Jeg kender intet til det men ville ikke gå uden en kram

Anmeld

21. februar 2013

come2

Simplyred skriver:

Jeg fik taget blodprøve da jeg mistede.

Den første var på 6 (den viste der var/havde været noget)

Den næste var på 4 (hvilket var normalt)

Anmeld

21. februar 2013

isabellasmor

Simplyred skriver:

Jeg mener bestemt at der kun kan blive dannet HCG, hvis der har eller er graviditet. 

Anmeld

21. februar 2013

Rockertand

isabellasmor skriver:

Jeg mener bestemt at der kun kan blive dannet HCG, hvis der har eller er graviditet. 

Forkert, faktisk har både mænd og kvinder altid en meget lille mængde HCG i kroppen, alt mellem 0-5 er helt normalt.

Anmeld

21. februar 2013

Rockertand

Simplyred skriver:

Du er ikke gravid og har formentligt ikke været det, hvis der har været et befrugtet fosteranlæg er det i hvert fald gået til næsten
med det samme.
Krydser for næste forsøg.

Anmeld

21. februar 2013

come2

Rockertand skriver:

Forkert, faktisk har både mænd og kvinder altid en meget lille mængde HCG i kroppen, alt mellem 0-5 er helt normalt.

Det er sandt

Mit på 4 var i hvert fald normalt.

Men den blodprøve der viste 6 (der havde der været noget) - så det må være alt under 5 der er normalt som du skriver

Anmeld

21. februar 2013

betiinsen

Man skal være over 5, for at man har været gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.