Hvornår tester i for ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. februar 2013

Frkmtc

Hej piger :-)

Kunne godt tænke mig at høre hvor tit i tester for ægløsning , i hvor mange dage ?
Tester i både morgen og aften ?
Eller hvordan gør i ?
Hvor tidligt starter i med at teste i Jeres periode ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Elgaard73

Frkmtc skriver:

Kunne godt tænke mig at høre hvor tit i tester for ægløsning , i hvor mange dage ?
Eller hvordan gør i ?

Hej... Her tester jeg kun et par gange... Min ægløsning er ret præcis (ved det, fordi at jeg får herre-ondt når ægget bliver løsnet)

Jeg tester en dag eller to før forventet ÆL, ca. midt på dagen, og så sexer vi om aftenen eller næste morgen.

Det er sikkert fuldstændigt overflødigt at jeg tester, når jeg nu så sikkert kan mærke ÆL, men jeg gør det alligevel... Tror at det er noget med at føle at man ihvertefald gør hvad man kan...

Anmeld

21. februar 2013

Frkmtc

Elgaard73 skriver:

Hej... Her tester jeg kun et par gange... Min ægløsning er ret præcis (ved det, fordi at jeg får herre-ondt når ægget bliver løsnet)

Jeg tester en dag eller to før forventet ÆL, ca. midt på dagen, og så sexer vi om aftenen eller næste morgen.

Det er sikkert fuldstændigt overflødigt at jeg tester, når jeg nu så sikkert kan mærke ÆL, men jeg gør det alligevel... Tror at det er noget med at føle at man ihvertefald gør hvad man kan...

Jeg ved også sådan nogenlunde hvornår jeg har det , og jeg tester mest for at få det bekræftet at det er rigtig

Men jeg har bare hørt at man helst skal teste efter kl 10?

Anmeld

21. februar 2013

Elgaard73

Frkmtc skriver:

Jeg ved også sådan nogenlunde hvornår jeg har det , og jeg tester mest for at få det bekræftet at det er rigtig

Men jeg har bare hørt at man helst skal teste efter kl 10?

På dem jeg bruger, mener jeg at der står mellem kl 10 og kl 20... Og så bare på samme tidspunkt hver dag...

Men hvorfor, at det er det bedste tidsrum at gøre det i, ved jeg faktisk ikke...

Anmeld

21. februar 2013

lilledittemor

Frkmtc skriver:

Eller hvordan gør i ?

Første gang da jeg skulle blive gravid, kendte jeg ikke min cyklus - kun sådan cirka..

Så jeg begyndte med ÆL test lige så snart jeg var holdt op med at bløde. Min ÆL lå så præcis 14 dage efter min første menstruationsdag, så det vidste jeg til her 2. gang vi skulle prøve.

Jeg testede hver morgen med morgenurin..

Anmeld

21. februar 2013

Frkmtc

Ditte_Marie skriver:

Første gang da jeg skulle blive gravid, kendte jeg ikke min cyklus - kun sådan cirka..

Så jeg begyndte med ÆL test lige så snart jeg var holdt op med at bløde. Min ÆL lå så præcis 14 dage efter min første menstruationsdag, så det vidste jeg til her 2. gang vi skulle prøve.

Jeg testede hver morgen med morgenurin..

Ja det kunne være jeg skulle prøve med det
Jeg stoppede med at bløde her for ca 3 dage siden .. Jeg har bare hørt noget om det der morgenurin , at det må man helst ikke . Jeg aner dog ikke hvorfor ..

Skal man så teste både morgen og aften , ? Har hørt den kan være negativ o morgen og så positiv om aftenen ..

Anmeld

22. februar 2013

lilledittemor

Frkmtc skriver:

Ja det kunne være jeg skulle prøve med det
Jeg stoppede med at bløde her for ca 3 dage siden .. Jeg har bare hørt noget om det der morgenurin , at det må man helst ikke . Jeg aner dog ikke hvorfor ..

Skal man så teste både morgen og aften , ? Har hørt den kan være negativ o morgen og så positiv om aftenen ..

Det kan den også godt.. Så hvis du har rigeligt med tests (som jeg havde) så prøv begge dele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.