Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettefpigen skriver: Åhh... Sidder her og ryster og er skræmt.....Bassen og mig leger på sofaen her til aften, og han sidder sig på armlænet som er ind mod væggen... 2 sekunder går der og pludselig "hopper" han udover ryglænet med hovedet først... Ren refleks (som om at jeg slet ikk styrede min arm) griber jeg fat om hans ankel og hiver ham op..... Aner ikk hvad der skete... Heldigvis havde jeg taget hans bukser, så jeg ikk bare fik fat om bukserne eller at han gled ud af dem... Tænker alle de tanker lige pt, hvad nu hvis... Hvad nu hvis jeg ikk havde reageret, ikk havde taget bukserne af ham, lige havde kigget den anden vej... Åhh.. Ved godt at det "kan ske" men havde ikk lige regnet med at det ville være noget med hovedet først... Han var jo helt væk fra sofaen, det eneste jeg så var 2 fødder der tittede frem, da jeg greb ham... Tårene har trillet ned af kinderne... Havde bare lige brug for at komme ud med det!....
Åhh... Sidder her og ryster og er skræmt.....Bassen og mig leger på sofaen her til aften, og han sidder sig på armlænet som er ind mod væggen... 2 sekunder går der og pludselig "hopper" han udover ryglænet med hovedet først... Ren refleks (som om at jeg slet ikk styrede min arm) griber jeg fat om hans ankel og hiver ham op..... Aner ikk hvad der skete... Heldigvis havde jeg taget hans bukser, så jeg ikk bare fik fat om bukserne eller at han gled ud af dem... Tænker alle de tanker lige pt, hvad nu hvis... Hvad nu hvis jeg ikk havde reageret, ikk havde taget bukserne af ham, lige havde kigget den anden vej... Åhh.. Ved godt at det "kan ske" men havde ikk lige regnet med at det ville være noget med hovedet først... Han var jo helt væk fra sofaen, det eneste jeg så var 2 fødder der tittede frem, da jeg greb ham... Tårene har trillet ned af kinderne... Havde bare lige brug for at komme ud med det!....
Sikke en forskrækkelse, sender dig en masse
Åh kender følelsen.... Det er aldrig sjovt!
Puha hvor ubehageligt
Godt man har så gode reflekser.
Jeg prøvede det samme med Mila for nogle uger siden da hun faldt ned fra puslebordet fordi hun ville have fat i en bamse hun tabte- jeg nåede lige at gribe hendes arm - hun hang med hovedet nedad
Først var jeg bare lettet over at jeg greb hende og derefter havde jeg det vildt dårligt med ikke at have forhindret hende i at falde i første omgang og især over at jeg havde holdt så hårdt fast i hende at hun fik et rødt mærke på armen der hvor jeg greb hende
Wimmie skriver: Puha hvor ubehageligt Godt man har så gode reflekser. Jeg prøvede det samme med Mila for nogle uger siden da hun faldt ned fra puslebordet fordi hun ville have fat i en bamse hun tabte- jeg nåede lige at gribe hendes arm - hun hang med hovedet nedad Først var jeg bare lettet over at jeg greb hende og derefter havde jeg det vildt dårligt med ikke at have forhindret hende i at falde i første omgang og især over at jeg havde holdt så hårdt fast i hende at hun fik et rødt mærke på armen der hvor jeg greb hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128