Dagplejestart - hvad gør man..:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

LotteN

Eva skriver:

Ej, en mærkelig farmor din datter har...øv øv...det er så langt fra min verden at man er sådan.
Nå, men jeg håber at i finder en løsning.
Knus til dig..
Eva..

ja, hun ligger også meget lavt på min liste.... og er så træt af hun er deneneste vi har i nærheden... Lærkes mormor og bedstefar ville komme konstant hvis de boede i nærheden og ligeledes lærkes andet hold bedsteforældre...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Cris

LotteN skriver:

jeg har ikke forhørt mig med gæstedagpleje, da jeg lige har fået brevet idag, så ved det faktisk ikke.
Men vil helt klart ringe derinde på mandag og ellers lige undersøge med en ung pige som eva foreslår... for vi har heller ikke mulighed for anden pasning desværre..!

Ja, det var ikke så godt. Det irritere mig bare når jeg hører det der Pasnings garanti og så hører jeg fra så mange som skal  finde selv ud af det...

En ung pige eller en ældre :-D Min veninde har fundet en kvinde på 45 fra Iran, tror jeg. Hun har godt nok kedet sig derhjemme, det eneste hun skulle lave, var at passe på sin mor hele dage og var meget glad for at komme ud og lave noget. Hun henter hendes pige fra børnehave og så tager de på legeplades og direkt hjem, hvis vejret er for dårligt. Når de er hjemme, så tager hun vasketøjet og stryger, eller hun støvsuger eller vasker guld. Min veninde sagde til hende, at det skulle hun ikke, hun kunne bare sidde og drikke noget kaffe og hygge, hvis hun ville. Men nej, sagde hun, hun kunne godt lide at være til brug. Og hun begyndte at virke pludseligt som en privat sekretær, og huskede læge og alt muligt ting. Min veninde blev så glad for hende, at hun har ansat hende til hver dag for at hende hendes datter fra børnehave (og lille pigen elsker hende) og en fuld dag fra kl 11 om morgenen, til at ordne rengøring og skifte sengetøjet og så nogle ting... Så jeg ville snakke med både unge og ældre piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.