Legetøj 1,5 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.172 visninger
7 svar
4 synes godt om
20. februar 2013

Zelinasmor

Hej.

Hvilke legesager har jeres unger på ca. 1,5 år mest glæde af? 

Hvad er deres favoritter osv? Søger lidt inspiration, da min datter snart skal have sorteret legetøj og dermed skal hun have lidt nyt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Misscbn

xoxotasha skriver:

Hej.

Hvad er deres favoritter osv? Søger lidt inspiration, da min datter snart skal have sorteret legetøj og dermed skal hun have lidt nyt 

Min søn på 16 mdr elsker køkkenting, gryder, skeer, skåle m.m. han putter sine bamser og givet dem mad og drikke

hans bobles krokodille, bøger, og hans telefon

det er et hit for tiden

og nåårh ja mormors nøglebundt, så går han ud og prøver at låse døren op

Anmeld

20. februar 2013

Zelinasmor

blankholm skriver:

Min søn på 16 mdr elsker køkkenting, gryder, skeer, skåle m.m. han putter sine bamser og givet dem mad og drikke

hans bobles krokodille, bøger, og hans telefon

det er et hit for tiden

og nåårh ja mormors nøglebundt, så går han ud og prøver at låse døren op

Årh hvor sødt  Det med legekøkken hitter også herhjemme. Det er så mig min datter fodre. Haha.  Desværre er hun ikke så meget for bøger endnu.

Anmeld

20. februar 2013

Misscbn

xoxotasha skriver:

Årh hvor sødt  Det med legekøkken hitter også herhjemme. Det er så mig min datter fodre. Haha.  Desværre er hun ikke så meget for bøger endnu.

Han har taget sin egen lille plads i mit grydeskab til hans gryder og skåle haha bandit, meeen han får snart sit eget køkken ude i køkkenet

men Marcello han kigger os kun kort i bøgerne men han har nogle med billeder af dyr osv og dem syns han godt om 

Anmeld

20. februar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min dreng er 16 måneder. Han leger meget med LEGO. Ellers er han meget glad for bøger hvor man kan åbne op og der gemmer sig noget bag. Kaj bøgerne er også et stort hit. Efter et par gange oplæsning sidder han selv og "læser". Siger de ord han kan 

Puslespil, tegning, fingermaling, modellervoks, biler, bolde og dyr. 

Det var sådan lige bruger sin tid på for tiden 

Anmeld

20. februar 2013

Frk.S

Freja er vild med sit køkken - med tilbehør.

Dukker (med tilbehør) og LEGO er også et kæmpe hit.

Bøger og puslespil 

Anmeld

20. februar 2013

MomInTheMaking

xoxotasha skriver:

Hej.

Min datter er 17 mdr. og Bøger er et meget stort hit herhjemme. Legekøkkenet, dukkevognen, Lego duplo og musik instrumenter er også lige sagen.

Hun har også alle figurene fra "pingo" som hun elsker.

Anmeld

20. februar 2013

Zelinasmor

Tusind tak for svar allesammen. Tror jeg må få købt noget LEGO, en dukke eller 2 og lidt flere køkken ting 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.