Gonal-F vs. Puregon vs. Menopur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.309 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der kan fortælle lidt om forskellen på de 3 præperater Gonal-F, Puregon og Menopur??

Hvad gør at lægerne vælger det ene frem for det andet? Og hvorfor får man forskelligt præp. ved hvert forsøg?

Håber der er nogle af jer skønne damer der kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der kan fortælle lidt om forskellen på de 3 præperater Gonal-F, Puregon og Menopur??

Hvad gør at lægerne vælger det ene frem for det andet? Og hvorfor får man forskelligt præp. ved hvert forsøg?

Hvor har du hørt/læst at man får et nyt præparat ved hvert forsøg?

Det er godt nok ikke min opfattelse! Lægerne kender jo præparaterne og hvad de forskellige gør og ud fra det vælges der det de mener vil være bedst for dig. Jeg skal skifte præparat til næste forsøg ganske enkelt af den grund at jeg reagere forkert på det jeg har fået de sidste to forsøg

Anmeld

27. marts 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg har prøvet gonal-F før og er nu på menopur.. Håber det er vejen fre.. 

Anmeld

1. april 2013

Nessie

Jeg kender ikke forskellen på dem, men lægerne ved hvad den er

Jeg fik Gonal-F til de første to forsøg, men fordi mine æg vokser langsomt fik jeg Pergoveris til det sidste forsøg, og det virkede så vi fik vores søn.

I anden omgang holdt de sig til Pergoveris i alle 3 forsøg, fordi det var det der ville give bedst resultat.
Så tror bestemt ikke at de skifter præparat for hvert forsøg, men de kan jo ikke på forhånd vide hvordan du reagerer på det enkelte hormon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.