Solstrålehistorie :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
4 svar
15 synes godt om
20. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg synes lige jeg ville give jer en meget forkortet version af min solstrålehistorie!

I 2010 gik mig og min mand i gik med en udredning, der viste at hans sædtal var meget meget dårligt....-1 mio og meget inaktive svømmere  Dette gjorde at de satte os i gang med ICSI med det samme...

I september tog de æg ud, og lavede alt det de nu lave i et laboratie med hans sæd, og ja, det blev lagt op i mig.....- et par uger senere testede jeg negativt og jeg røg ned i et sort hul! Meningen var så at vi skulle i gang med anden omgang allerede fra oktober, men da jeg syntes at de der sprøjter jeg skulle tage, havde taget hårdt på psyken første gang, og da den negative test havde slået mig fuldstændig ud, ringede jeg ind og sagde, at vi ville vente til efter nytår...

I oktober måned tog mig og manden så på et lille romantisk weekend-cruise til Norge, hvor vi selvfølgelig fik hygget os ombord Lige efter vi havde elsket, sagde min mand for sjov :"Hov, er det ikke omkring ægløsning nu?" hvorefter vi grinte og glemte alt om det, for så at gå op i baren og give den gas med øl og Bloody Marys

Ca to uger efter går jeg rundt med tamponer i lommen, fordi jeg venter på min menstruation....jeg skænker ikke en graviditet en tanke overhovedet... Så den ene morgen vågner jeg op, og kan mærke de vildeste spændinger i mit bryst!!... Jeg var alene hjemme, så jeg sad i stuen og ventede på at klokken skulle blive 9, så jeg kunne komme ned i Netto og købe en test...hele vejen ned forbandede jeg mig selv langt vær, fordi jeg var så dum at tro at jeg kunne være gravid!!

Da jeg kom hjem, tissede jeg på staven, og lagde den på toiletbordet imens jeg tog bukserne på igen...-så kiggede jeg hurtigt, og der var kun en streg   Jeg begyndte at stortude, og blev ved med at sige :"Din kæmpe idiot" til mig selv.....-så vaskede jeg mine hænder og så kiggede jeg igen, lige inden jeg skulle smide testen ud (2-3 min efter den var taget) og så var der pludselig to klare streger!!!!!!!!!!! 

Jeg var fuldstændig oppe at køre!! Ringede til min mand, der sad til et møde på arbjede, og bad ham om at ringe mig op igen med det samme.... da han ringede lige efter, tudede jeg i tlf mens jeg sagde "J..j..jeg er graviiiiiiiid..."  Han skældte ud og sagde at det overhovedet ikke var sjovt og at det bestemt ikke var noget man jokede med!!!!  Jeg blev ved med at gentage det, indtil han forstod at jeg mente det, og så var det hans tur til at tude

Nu er vores dejlige datter 2,5 år, og ja,, livet er skønt....

Vi har nu prøvet igen i laaang tid selv, uden resultat, og lige pt.er jeg gået en uge over, har lidt morgenkvalme, men alle de tests jeg har taget er meget negative! Har så fået taget en blodprøve hos lægen i dag, som jeg får svar på i morgen tidlig....-nu går jeg igen og forbander mig langt væk, for at være så dum at tro på.....

Kryds fingre for mig piger....og hey, hold ud, lige pludselig kan den være der!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

cmap

Ihh altså jeg sidder til offentlig skue i et tog på vej hjem fra job og det rørte mig så tårene triller (ja hormoner er der altså nok af)
Der er så uretfærdigt når man bare ikke kan. Jeg kender ikke selv til det heldigvis men jeg kender mange der kæmper.

Jeg håber den er der.

Mvh c der idag er 10+5

Anmeld

20. februar 2013

Pessimisten

Ej, jeg sidder herhjemme med kuldegysninger og tårer i øjnene.

Hvor er det en skøn skøn skøn historie. Det er jo det aller mest fantastiske når man 'får lov' til at lave en lille elskling med nærvær og kærlighed  Du må ikke blive ved med at slå dig selv oven i hovedet, på grund af din optimisme - jeg er ret sikker på at ALLE i dit tilfælde ville gøre det samme. Jeg gjorde det samme, og har en lille spire i maven.

Jeg  Alt hvad jeg kan, og glæder mig til at høre en lille update 

Anmeld

20. februar 2013

tarkoflen

Dejlig historie jeg for endnu et positivt svar i morgen

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

Så kom menses... 6 min inden jeg skulle ringe og få svar på blodprøven...

nåh..... Det var så lige en uge spildt i drømmeland... Ikke mere... Nu gider hende her ikke mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.