Kellie skriver:
Hej. Er blevet opmærksom på minipiller og at de skulle være sikre at tage i forhold til blodpropper. Synes de på mange måder lyder som et tillokkende præventionsmiddel, men bryder mig mindre om at vægtøgning er en af bivirkningerne ved dem. Har jo stadig en 7-8 kg der skal tabes efter sidste fødsel, så det skal der jo helst ikke føjes til. Så må da lige høre om nogen af Jer har erfaringer med minipiller og vægtstigning og hvor slemt det evt. er. 
Tre mdr efter jeg havde født begyndte jeg på mini-piller, da jeg stadig ammede. Jeg havde tabt alle kilo jeg havde taget på under graviditeten, og haft min mens 1 gang.
Jeg begyndte på dem, og de første tre uger småblødte jeg hele tiden.
Nå men efter de tre uger holdte det op, og de efterfølgende måneder blødte jeg slet ikke.
Jeg er nu holdt op med at tage dem, og har skiftet til alm. p-piller.
1.grund: Vores barn var ikke planlagt, og at jeg ikke fik min mens gjorde mig hele tiden bekymret, så jeg gik og tog graviditets test hver måned.
2.grund: jeg har taget fem kilo på af at bruge mini-piller, og det gør bestemt ikke noget godt for selværet, at man er gået numre op i tøj str, når man egentlig havde tabt dem.
Anmeld