Bare for sjov, men I er så gode til at hjælpe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

Pia.

Næste søndag d. 28.6 skal jeg en tur over broen til det Jyske - nærmere betegnet Nykøbing Mors og hente min lille kat hos Mathilde. Mathilde var så sød at skrive til mig i april mdr at hun havde den skønneste hankat som søgte nyt hjem og efter at have set billeder af ham var jeg fuldstændig solgt...

På papirene hedder han Zorro, men mine to store unger vil så gerne have han skal hedde noget andet - så i daglig tale skal han have et andet kalde navn, men hvilke... ??? Hjælp mig...

Ved at der her inde sidder en masse piger, med en masse gode idéer og sikkert også nogle søde forslag til et sødt navn til en sort Maine coon han kat

Indlægget er jo bare for sjov, men keder mig lidt... skal hente min mor fra noget fest og fordriver lidt tiden her inde...

Knus Pia

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Mullemus86

Han er godt nok også flot..!
Altså.. Havde selv en sort kat hos mine forældre.. Alm. huskat.. Han hedder Gilbert.. Havde i min gamle lejlighed to bengal-hanner, som hed Alberto (kaldet Albert) og Alfred.. Har altid været tilhænger af "almindelige" navne..
De nye ejere har valgt at omdøbe dem.. Åbenbart ikke alle der har samme smag som mig

Anmeld

19. juni 2009

Pia.

Han er godt nok også flot..!
Altså.. Havde selv en sort kat hos mine forældre.. Alm. huskat.. Han hedder Gilbert.. Havde i min gamle lejlighed to bengal-hanner, som hed Alberto (kaldet Albert) og Alfred.. Har altid været tilhænger af "almindelige" navne..
De nye ejere har valgt at omdøbe dem.. Åbenbart ikke alle der har samme smag som mig

Sjovt du lige siger Albert for det er jeg så vild med ... ungerne er helt vilde med Oscar

så lige nu er det Albert og Oscar der er oppe og vende... men kunne være sjovt med nogle flere navne...

Jeg er også vild med "rigtige" navne til dyr..

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

Hvor er den flot ..

Jeg synes Zorro er et pænt navn til ham .. Så hvorfor ikk' beholde navnet ? :p

Men det er jo op til jer .. Det er bedre med en hankat end med en hunkat at finde navne til ..

Anmeld

20. juni 2009

Tina2

Aiiiii, den er lækker))))) Tillykke med den!

Vi fik i dec en flot koksgrå kat hos Kattens værn og han hed Tarzan, men nu hedder han Julius. Min datter fik lov at bestemme og det passer også rigtig godt til ham:-) Han er simpelthen den mest fantastiske kat:-)

Albert er faktisk et rigtig godt navn:-)

Da jeg boede hjemme havde vi flere katte, bl.a Henning. Synes også det er fedt med "rigtige" navne til katte:-)

Glæder mig til at høre hvad det bli'r:-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

Tina2 skriver:

Aiiiii, den er lækker))))) Tillykke med den!

Vi fik i dec en flot koksgrå kat hos Kattens værn og han hed Tarzan, men nu hedder han Julius. Min datter fik lov at bestemme og det passer også rigtig godt til ham:-) Han er simpelthen den mest fantastiske kat:-)

Albert er faktisk et rigtig godt navn:-)

Da jeg boede hjemme havde vi flere katte, bl.a Henning. Synes også det er fedt med "rigtige" navne til katte:-)

Glæder mig til at høre hvad det bli'r:-)

Det er en flot grå kat I har fået jer ..

Og nøj hvor de to hygger sig i hendes seng eller jeres seng ..

Anmeld

20. juni 2009

Tina2

Betina88 skriver:

Det er en flot grå kat I har fået jer ..

Og nøj hvor de to hygger sig i hendes seng eller jeres seng ..

Ja, han er den mest fantastiske kat... Simpelthen så kælen og faktisk sover han lige over mit hoved på hovedpuden om natten;-)

De havde egentlig fundet en sød hvid kat til os, inden vi kom derud, men det var bare ikke lige sådan "BANG, DEN må vi ha" da jeg så den.... Da jeg så så ham her var jeg fuuuuuldstændig solgt, men vi kunne først få ham efter 8 dage da han lige var kommet ind og skulle igennem dyrlægetjek osv....

Min datter var helt slået ud og ville bare ha den hvide, fordi vi ku få den med det samme, men moren holdt altså på den grå

Vi fik så lov at hente ham efter 6 dage og den dag idag siger Filuca tit "mor, hvor var det bare godt at du bestemte det sku være Julius selvom vi sku vente på ham" :-) Hun elsker simpelthen den kat:-)

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

Tina2 skriver:

Ja, han er den mest fantastiske kat... Simpelthen så kælen og faktisk sover han lige over mit hoved på hovedpuden om natten;-)

De havde egentlig fundet en sød hvid kat til os, inden vi kom derud, men det var bare ikke lige sådan "BANG, DEN må vi ha" da jeg så den.... Da jeg så så ham her var jeg fuuuuuldstændig solgt, men vi kunne først få ham efter 8 dage da han lige var kommet ind og skulle igennem dyrlægetjek osv....

Min datter var helt slået ud og ville bare ha den hvide, fordi vi ku få den med det samme, men moren holdt altså på den grå

Vi fik så lov at hente ham efter 6 dage og den dag idag siger Filuca tit "mor, hvor var det bare godt at du bestemte det sku være Julius selvom vi sku vente på ham" :-) Hun elsker simpelthen den kat:-)

Ej , hvor sødt ..

Jeg vil hellere ha' en hund , når Phillip bli'r ældre ..   Jeg elsker katte , men hader at de ska' tisse og lave overalt , næsten ..

Anmeld

20. juni 2009

bette

gismo

Anmeld

20. juni 2009

sbs78

Han ligner helt bestemt en Bimmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.