For dyrt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2013

Frk. Himmelblå

Janne T. skriver:

For mig er det alt for dyrt! Jeg kan godt se, at i forhold til de mærker det er, er det ikke dyrt, så køber man normalt de mærker, er det nok en fair pris. Men jeg tænker ud fra, at jeg normalt køber tøj i H&M og den slags ting, og når jeg normalt bruger 150-200 for en ny trøje, ville jeg ikke give lige så meget for en brugt

Giver jo mening, og jeg er egentlig heller ikke selv til at betale meget for genbrug. Men tænker også, at hvis det skal være besværet værd, så skal det altså også koste lidt..

Tror, jeg vil prøve at lægge noget på Trendsales, - har bare ikke prøvet det før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Frk. Himmelblå

Asta&Alfred skriver:

Jeg har rigtig god erfarring med at sælge det på Trendsales:-)

Ok. Har du nogle fif, du vil dele med mig? :-)

Anmeld

20. februar 2013

L&V

Jeg syntes os det er tosset dyrt. Min mand og jeg snakkede for så vidt om det går, altså det her med at folk tager over pris for deres brugte ting. Tænker jo alternativet er at smide det ud så hellere sætte det billigt og komme af med det end at forsøge at sælge det for højt og brænde inde med det.

Anmeld

20. februar 2013

An&Jo

Frk. Himmelblå skriver:

Har lige set din blog, - tror faktisk, jeg har en del tøj i gemmerne, som kunne være lige dig 

Så kan det jo være vi kan finde ud af noget.. det jeg lige faldt over på din slagside var de to par bukser fra Malene Birger

Anmeld

20. februar 2013

Frk. Himmelblå

An&Jo skriver:

Så kan det jo være vi kan finde ud af noget.. det jeg lige faldt over på din slagside var de to par bukser fra Malene Birger

Ok. De er også lækre!

Anmeld

20. februar 2013

An&Jo

Frk. Himmelblå skriver:

Ok. De er også lækre!

Jep.. Men lad os lige se her til den 1 marts, vil ihvertfald gerne se hvad du har i gemmerne hvis du vil af med det..

Anmeld

20. februar 2013

Asta&Alfred

Frk. Himmelblå skriver:

Ok. Har du nogle fif, du vil dele med mig? :-)

Jeg sørger altid for at tage billeder hvor jeg har tøjet på. Det er godt nok lidt besværligt, men har erfarring med at hvis det "bare" hænger på en bøjle, er det svært for folk at se modellen og der springer videre til næste annonce:-)

Anmeld

20. februar 2013

Laulund87

Jeg tror ikke jeg synes det er for dyrt, man skal jo kigge på nyprisen når man sammenligner

Tror til gengæld ikke du får nemt ved at sælge det her, tror du kommer nemmere af med det på Trendsales

Anmeld

20. februar 2013

Noahmor

Frk. Himmelblå skriver:

Hej Allihoppa!

Jeg har oprettet nogle annoncer på SecondSale, og har ikke fået replies...

- Øv bøv bussemand, når nu man for én gangs skyld prøver at gøre noget økonomisk fornuftigt.. 

Men så må man jo spørge, om I synes, tøjet er for dyrt prissat?

Hvad mener du, kunne være fair priser?

Tak, tak, takker for din tid!

Jeg synes ikke det er dyrt når det er mærketøj, men lidt dyrt for Vero Moda bukserne.

Anmeld

20. februar 2013

Frk. Himmelblå

Noahmor skriver:

Jeg synes ikke det er dyrt når det er mærketøj, men lidt dyrt for Vero Moda bukserne.

OK, tak for input. Hvad skal veramoda bukserne koste?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.