Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har jeg gentagende gange støt på dette og er der nogle her der kan fortælle mig lidt om hvad pokker The Illuminati er?
Man snakker om at mange kendte er medlemmer?
Jeg er forvirret? Jaja Google findes... men nu spørger jeg lige jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Nu har jeg gentagende gange støt på dette og er der nogle her der kan fortælle mig lidt om hvad pokker The Illuminati er? Man snakker om at mange kendte er medlemmer? Jeg er forvirret? Jaja Google findes... men nu spørger jeg lige jer
"da vinci mysteriet" og "Engle og dæmoner" har svaret - jeg kan skismer ikke forklare det, men Tom Hanks gør det fint i filmene
HeidiØ skriver: "da vinci mysteriet" og "Engle og dæmoner" har svaret - jeg kan skismer ikke forklare det, men Tom Hanks gør det fint i filmene
Hvad er det Tom Hanks gør i filmene som forklare The Illuminati?
Altså det er et hemmeligt "samfund" for såkaldte "oplyste" mennesker, som blev stiftet i England for at få kontrol og ændre verden. Eller sådan noget, men der er også en film af samme navn.
Ok fandt dette link http://avisen.dk/blogs/evazofia/illuminati-moerket-paa-jorden_12117.aspx Lyder vildt sys jeg.
Nogle der tror på det?
MorDk skriver: Ok fandt dette link http://avisen.dk/blogs/evazofia/illuminati-moerket-paa-jorden_12117.aspx Lyder vildt sys jeg. Nogle der tror på det?
Øh nej. men jeg tror da gerne på at vi kan/bliver manipuleret af dem der sidder på magten. tror næsten det er fact og Helle Thorning ligner da også lidt et reptil.:O men nej.
Mom In The Making skriver: Øh nej. men jeg tror da gerne på at vi kan/bliver manipuleret af dem der sidder på magten. tror næsten det er fact og men nej.
Øh nej. men jeg tror da gerne på at vi kan/bliver manipuleret af dem der sidder på magten. tror næsten det er fact og men nej.
**
Mom In The Making skriver: Øh nej. men jeg tror da gerne på at vi kan/bliver manipuleret af dem der sidder på magten. tror næsten det er fact og Helle Thorning ligner da også lidt et reptil.:O men nej.
Ja hehe
MorDk skriver: Ja hehe
Synes faktisk nogen af svarene under er rigtig fine.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128