Blodprøve i dag kl.12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
3 svar
1 synes godt om
20. februar 2013

Anonym trådstarter

Har lige snakket med lægecentret og jeg skal møde på ambulatoriet kl 12 for at få taget en blodprøve...

Jeg er gået en uge over, men samtlige urintests siger blankt nej, også den fra i morges...Nu sidder jeg her med en lille smule kvalme, men det kan ligeså godt være indbildt!

Grunden til at de giver mig en blodprøve så tidligt, er fordi jeg er fængselsbetjent, og gerne vil have det at vide, inden jeg skal på vagt i morgen aften, da jeg vil forlange en anden afdeling, end den jeg er på, hvis der er gevinst, fordi det er en højrisikoafdeling

Sekretæren vidste ikke hvor lang tid der gik før jeg fik svar, men håber at det max bliver i morgen formiddag.... -hvis ikke mens er kommet før det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

kriknu

Anonym skriver:

Har lige snakket med lægecentret og jeg skal møde på ambulatoriet kl 12 for at få taget en blodprøve...

Jeg er gået en uge over, men samtlige urintests siger blankt nej, også den fra i morges...Nu sidder jeg her med en lille smule kvalme, men det kan ligeså godt være indbildt!

Grunden til at de giver mig en blodprøve så tidligt, er fordi jeg er fængselsbetjent, og gerne vil have det at vide, inden jeg skal på vagt i morgen aften, da jeg vil forlange en anden afdeling, end den jeg er på, hvis der er gevinst, fordi det er en højrisikoafdeling

Sekretæren vidste ikke hvor lang tid der gik før jeg fik svar, men håber at det max bliver i morgen formiddag.... -hvis ikke mens er kommet før det..

Uuh, hvor spændende, krydser alt hvad der kan krydses 

- og så håber jeg at svaret kommer inden du møder så du kan blive flyttet 

Anmeld

20. februar 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hvis du er meget tidligt gravid - hvad føler du så, der kan gå galt ved at være på afdelingen? Hvad kan du risikere?

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

Det er 100 % mentalt....-sidst jeg var gravid i 7.uge, gik der en alarm, og selv om det viste sig at være en falsk alarm, så resulterede det i at jeg sad og var fuldstændig ude af mig selv i to timer efterfølgende...

nu vil jeg gerne få vished, for så vil jeg bede om komme over på egen afdeling med det samme, da jeg lige nu er på en højrisiko afdeling...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.