1 time x mange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
5 svar
3 synes godt om
20. februar 2013

LilleChelle

Det er hvad jeg har fået af søvn de sidste dage. For pokker hvor er det hårdt ovenpå halvanden måned med maks 3 timers søvn ad gangen om natten. 

Jeg er pt. En levende zombie med en tikkende bombe indeni. 

- aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

LR85

Her har sønnen en urolig periode. 

Har været oppe og give sut mm kl 1, 2, 3.30, 5, og nu 5.30. 

Jeg aflyser alle aftaler de perioder og sover så ofte jeg kan om dagen. Altså gerne et par timer ved 10-12 tiden. 

Det er det eneste man kan, prøve at få alle de timer man kan, selvom de er godt spredt ud. 

Anmeld

20. februar 2013

LilleChelle

LR85 skriver:

Her har sønnen en urolig periode. 

Har været oppe og give sut mm kl 1, 2, 3.30, 5, og nu 5.30. 

Jeg aflyser alle aftaler de perioder og sover så ofte jeg kan om dagen. Altså gerne et par timer ved 10-12 tiden. 

Det er det eneste man kan, prøve at få alle de timer man kan, selvom de er godt spredt ud. 

Ohh . Dejligt du kan få nogle timer i løbet af dagen .. her sover bassen ikke medmindre jeg går tur med ham. 

Anmeld

20. februar 2013

Tulle28

Velkommen i klubben, her ammes der minimum 1 gang i timen pt. Ja lige bortset fra i nat, der tror jeg jeg har fået 2 timer i streg. Ren luksus Det bedste råd jeg nogensinde har fået er at lade være med at se på klokken, det bliver man bare endnu mere træt af.

Anmeld

20. februar 2013

hekran

LilleChelle skriver:

Det er hvad jeg har fået af søvn de sidste dage. For pokker hvor er det hårdt ovenpå halvanden måned med maks 3 timers søvn ad gangen om natten. 

Jeg er pt. En levende zombie med en tikkende bombe indeni. 

- aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre :/

Er det dit barn der holder dig 'i gang'?

Har du muligvis en mor, svigermor eller veninde, som du er tæt på, som kan komme og være hos dig i en dag eller nogle dage, hvor du kan få hvilet lidt ud i løbet af dagen? Det kunne måske hjælpe dig at vide, at der var en til stede, der godt kunne finde ud af det der med babyer.

Tag imod den hjælp du kan få og spørg efter den, hvis den ikke bliver tilbudt. Det er måske ikke nemt, men det er nødvendigt, hvis du skal kunne fungere.

Stort knus fra en, der har været igennem det samme med alle tre børn

Anmeld

20. februar 2013

Carina:-)

Yngstemanden her på knap 11 mdr har også sådan en periode,

jeg kan så huske det fra de andre,og kan trøste med at det er en periode.

Hold ud,og ikke mindst husk på at de små ikke har lagt en plan for at drive deres forældre til vanvid.

Men at de selv mistrives med dårlig søvn .

Det er møghårdt,men det vender igen ,og indtil da sov når du kan og hvor du kan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.