Længe siden!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
3 svar
1 synes godt om
20. februar 2013

Ønskebarnet12

Nu er det godt nok længe siden, jeg har skrevet et oplæg eller kommenteret, årsagen har været at jeg har så travlt med den lille og jeg bruger min Tlf til at tjekke og skrive. 

Men ja, min dejlige søn bliver 4 måneder d. 23 februar. Han er vokset og lære noget nyt fra hverdag der går 

Han er mors lille charmetrold!  

Jeg er desværre stoppet med at amme for en måned siden ca. Grunden til det er at min søn blev indlagt på hospitalet pga han havde en infektion i sin urin og blod, og det førte til at jeg blev stresset af at være indlagt i en uge i et lukket rum uden tv og bad, vi kom hellere ikke ud pga sygeplejeskeren mente at det var bedst vi var inde i værelset pga alle de sygdomme på gangene. Anyways, han er rask og stærk. 

Jeg overvejer at starte på fødevarer fra næste måned når han bliver 5 måneder. 

Mit ar er blevet fint og har ingen smerter i arret længere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt med en lille update!! Ja tiden flyver desvære. Bare afsted når de er så små, og det er så hyggeligt med alle de sjove ting de lære nu?,!

Trist at amning gik i stå pga stress og hurra for flasken er opfundet! Vh stine

Anmeld

3. marts 2013

Ønskebarnet12

StineW79 skriver:

Dejligt med en lille update!! Ja tiden flyver desvære. Bare afsted når de er så små, og det er så hyggeligt med alle de sjove ting de lære nu?,!

Trist at amning gik i stå pga stress og hurra for flasken er opfundet! Vh stine

Ja det godt nok længe siden jeg har været aktiv herinde, gad vide om der nogen som overhovedet husker mig hehe, men ja tiden flyver der ud af, sønniken vokser og er blevet en lang dreng  

Vi er så heldige at vi også har fået en ny 3 værelses lejlighed i det ind Kbh så d bare at vinke farvel til denne ungdomsbolig med 1 soveværelse og stue/køkken 

Anmeld

3. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ønskebarnet12 skriver:

Ja det godt nok længe siden jeg har været aktiv herinde, gad vide om der nogen som overhovedet husker mig hehe, men ja tiden flyver der ud af, sønniken vokser og er blevet en lang dreng  

Vi er så heldige at vi også har fået en ny 3 værelses lejlighed i det ind Kbh så d bare at vinke farvel til denne ungdomsbolig med 1 soveværelse og stue/køkken 

Har ik glemt dig!!

Ej hvor er det fedt at i har fået noget større at bo i!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.